پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230131
راه را براي سرمايه گذاران در حوزه گردشگري باز کنيد
تاریخ انتشار : 1399/02/09 10:41:05
نمایش : 1470
مهرداد جوادي مديرکل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري گفت: سرمايه‌گذاران حوزه گردشگري در صورت عدم توانايي مالي مي توانند طرح را واگذار کرده يا به صورت مشارکتي ادامه کار دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ مهرداد جوادي مديرکل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري طي نشست تعيين تکليف تسهيلات قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار روستايي و عشايري از بررسي وضعيت تسهيلات قانون حمايت از توسعه و ايجاد اشتغال پايدار روستايي خبر داد و گفت: بررسي وضعيت تسهيلات  طرح هاي دشتي دو هتل دوستاره، ايل‌بگي و نگين زاينده رود  از منابع  صندوق توسعه ملي انجام شد.

وي افزود:  سرمايه‌گذاران حوزه گردشگري در استان به منظور دريافت تسهيلات بانکي و تکميل مشخصات خود در سامانه کارا اقدمات لازم را انجام دهند و  مسئوليت کوتاهي هر کدام از متقاضيان سرمايه‌گذاران در تکميل و ارسال مدارک در سامانه کارا بر عهده سرمايه‌گذاران مربوطه است.

مديرکل ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري گفت:  متقاضيان سرمايه‌گذاري حوزه گردشگري در استان که توان مالي مطلوبي براي ادامه کار ندارند لازم است که يک شريک جوادي يادآور شد را براي خود در نظر گرفته و يا طرح را به افراد با توانايي مالي بالا واگذار کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html