پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230127
افشاگري مالک تراکتور درباره پشت پرده پرونده‌هاي حقوقي اين باشگاه
تاریخ انتشار : 1399/02/06 09:37:50
نمایش : 1568
محمدرضا زنوزي مالک باشگاه تراکتور با اشاره به احکام صادر شده توسط فيفا، به اتفاقات اخير پرداخت و حرفهايي تند را عليه مقصران اين اتفاقات به زبان آورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا زنوزي مالک باشگاه تراکتور با اشاره به احکام صادر شده توسط فيفا ، به اتفاقات اخير پرداخت و حرفهايي تند را عليه مقصران اين اتفاقات به زبان آورد.
 
اخبار ورزشي-وي اظهار داشت: ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان و عرض تسليت به خانواده محترم و مردم ايران و آذربايجان عزيز و بخصوص هواداران باشگاه تراکتور به مناسبت شهادت پرافتخار شهيد امير سليماني که در مرز آذربايجان غربي به درجه رفيع شهادت نايل گشته اند. ايشان يکي از هواداران ميليوني تراکتور بودند. 
 

 مالک تراکتور در پاسخ به اين سوال که چه اتفاقاتي در قضيه شکايت استوکس و اروين پيش آمد، گفت: در پرونده‌هايي که تمام مستندات به نفع باشگاه بود و بازيکنان تمام دستمزد خود را طبق قرارداد دريافت کرده و مستندات آن نيز موجود است، استوکس و اروين بدون اجازه باشگاه به تمرينات ملحق نشده بودند و به طور يک طرفه و بدون دليل موجه قرارداد خود را فسخ کرده بودند. در جلسه حضوري در استانبول، وکيل (لودويچ دلشات) تمام مستندات را به جزييات بررسي کرد و اطمينان داد که با توجه به تجربه ١٠ ساله خود در ارکان قضايي فيفا، اين پرونده ها به نفع تراکتور خاتمه مي يابد اما زماني که منتظر محکوميت اين ٢ بازيکن بوديم، با حکم عجيب فيفا عليه باشگاه مواجه شديم. پس از بررسي لايحه دفاعي ايشان توسط ٣ وکيل ورزشي داخلي و ٢ وکيل کارکشته خارجي، متوجه شديم لايحه را به طور ناقص ارائه داده است. 
 
* در دادگاه سوييس و کميته اخلاق فيفا اين موضوع را اثبات مي‌کنم 
 
زنوزي افزود: چگونه ممکن است وکيلي که ١٠ سال در بالاترين ارکان قضايي فيفا حضور داشته، ابتدايي ترين کار در لايحه نويسي يعني استناد و استفاده از مستندات کتبي را لحاظ نکند؟ اين موضوع را با استفاده از بهترين وکلاي خارجي در حال اثبات هستم و عواقب سنگيني در انتظار اين وکيل است.
 
مالک باشگاه تراکتور عنوان کرد: شناختي از اين وکيل نداشتم و معرفي ايشان توسط آقاي علي خطير انجام شد که خود اقاي خطير هم توسط نصيرزاده مديرعامل سابق ماشين سازي معرفي شد. آقاي خطير دوستي ديرينه اي با ايشان دارد؛ حتي در جلسه اي که در قطر براي بازگرداندن استراماچوني مربي استقلال صورت گرفته بود، اقاي لودويچ را وکيل اقاي استراماچوني معرفي کرده بود که چنين موضوعي اصلا صحت نداشت.
 
* فدراسيون از انتخاب اين وکيل پشيمان خواهد شد
 
زنوزي اظهار داشت: براي من جاي تعجب دارد که چگونه نصيرزاده و خطير توانستند مسئولان فدراسيون را قانع کنند تا وکيلي که در خوشبينانه ترين حالت بدون تباني، ٤ پرونده اي را که برنده قطعي بوديم در فيفا باخته، به عنوان وکيل فدراسيون در پرونده ويلموتس انتخاب کند. 
 
* نقش نصيرزاده در اتفاقات اخير
 
مالک باشگاه تراکتور خاطر نشان کرد: آقاي نصيرزاده از مقصران اصلي اين اتفاقات و همچنين پرونده هاي بوجود آمده براي باشگاه ماشين سازي است. به ايشان اعتماد کرديم که با توجه به سبقه حقوقي که در فوتبال ايران داشت، کار تنظيم و تاييد قراردادهاي بازيکنان خارجي ما را نيز انجام بدهد. متاسفانه پس از بررسي متوجه شديم بسياري از بندهايي که در اين قراردادها لحاظ کرده بود، از نظر فيفا غيرقابل استناد است. همچنين پرونده هايي در باشگاه ماشين سازي در فيفا داريم که با سهل انگاري ايشان به نفع بازيکن ها راي گرفته شده است. براي نمونه بازيکن اسکاتلندي فصل پيش ما با استفاده از ضبط صداي ايشان برنده پرونده شکايت در فيفا شده است. اين در صورتي است که نصيرزاده اعلام کرده بود توافق و فسخ با اين بازيکن صورت گرفته است.
 
وي درباره علي خطير گفت: آقاي خطير اگر اتفاقاتي که در زمان مذاکره با مربي ايتاليايي در فصل گذشته رخ داد و باعث شد قيمت اين مربي، يک ساعته ٢ برابر بشود را بازگو کنم، ديگر آبرويي براي شما در اين فوتبال نمي ماند.
 
زنوزي افزود: موضوع تعجب برانگيز اين بود که نصيرزاده بدون اطلاع هيات مديره وکالت پرونده جديد باشگاه ماشين سازي در فيفا را نيز به آقاي لودويچ داده بود. در آن پرونده نيز با وجود داشتن مستندات تفاهم نامه با بازيکن که خود نصيرزاده آن را انجام داده بود؛ باز هم راي به ضرر باشگاه اعلام شد. 
 
وي ادامه داد: هيچ شناختي از آقاي خطير و لودويچ نداشتم. آقاي نصيرزاده با معرفي اين آقايان باعث بوجود آمدن اين اتفاقات شد. اين موارد پاره اي از دلايل برکناري آقاي نصيرزاده از مديرعاملي باشگاه ماشين سازي بود.
 
توصيه به تمام باشگاه ها و به ويژه استقلال
 
زنوزي عنوان کرد: تمام باشگاه ها، مخصوصا استقلال، بايد پشت پرده مسائل را بررسي کنند؛ مخصوصا در مورد خريد بازيکن و شکايت هايي که از طرف فيفا انجام مي شود. احساس مي کنم يکسري تباني و پشت پرده وجود دارد که خوشبختانه من متوجه آن شدم. البته دير فهميدم ولي به قول معروف جلوي ضرر را هر زمان بگيري سود است.
 
وي افزود: بايد دلايل اينکه چرا تمام پرونده هاي فيفا به ضرر باشگاه هاي ايراني يا کل فوتبال ايران راي صادر مي شود را با رجوع به پرونده هاي قبلي باشگاه ها و جستجوي نقش افراد داخلي در آنها را به صورت کامل بررسي و کارشناسي حقوقي و حتي کارآگاهي شو.د. ضمنا مطالب فوق در رسانه ها، سايتها و نشريات معتبر اروپايي هم بصورت گسترده حتما کار خواهد شد که تمامي فوتبالي هاي دنيا در جريان قرار بگيرند. 
 
مالک تراکتور اظهار داشت: البته اگر لازم دانستم، باز هم در مورد موارد فوق روشنگري خواهم کرد تا مسائلي که گريبانگير اين فوتبال شده بلکه اصلاح شود و افراد فوق خود را جمع و جور کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html