پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230120
خانه | ورزشي مهر منبع: مهدي ترابي از پرسپوليس مي رود؟ / دو پشنهاد اروپايي
تاریخ انتشار : 1399/02/01 17:03:39
نمایش : 1614
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در صورت پرداخت درصدي از قرارداد خود با باشگاه هاي خارجي به سرخ ها مي تواند فسخ يکطرفه کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي ترابي که در فصل جاري رقابت هاي ليگ برتر عملکرد خوبي در ترکيب پرسپوليس داشته است از دو باشگاه اروپايي پيشنهاد دريافت کرده تا بتواند در تابستان سال جاري از جمع شاگردان يحيي گل محمدي جدا شده و لژيونر شود.

اخبار ورزشي- هافبک پرسپوليس طبق قراردادي که بهمن ماه سال ۹۷ قراردادي به مدت دو فصل و نيم با اين باشگاه امضا کرد در صورت داشتن پيشنهاد اروپايي در طول اين مدت، موظف به پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ پيشنهاد اروپايي ها براي دريافت رضايتنامه خودش است تا بتواند پرسپوليس را ترک کند در غير اينصورت هافبک پرسپوليس بايد فصل اينده نيز براي پرسپوليس بازي کرده و سپس به عنوان بازيکن آزاد به فکر تيم جديد خود باشد.

پيشنهادات اروپايي مهدي ترابي در حالي به دست اين بازيکن رسيده است که رقابت هاي فوتبالي در بيشتر کشورهاي دنيا به دليل شيوع ويروس کرونا لغو شده است.

همچنين ترابي تا پايان زمان قرارداد خود با پرسپوليس حق ترانسفر به هيچ باشگاه ايراني ديگر را ندارد و بايد در پرسپوليس به فوتبالش ادامه دهد.

افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html