پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230066
کميسيون تلفيق مأمور اصلاح لايحه بودجه ۹۹ شد
تاریخ انتشار : 1398/12/06 10:18:41
نمایش : 1880
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: از آنجا که کليات لايحه بودجه بعد از تصويب در کميسيون تلفيق در صحن رد شده است، نيازي به برگشت به دولت نيست و کميسيون تلفيق از امروز بايد لايحه را دوباره بررسي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از ابتداي صبح امروز در جلسه غيرعلني به بررسي چگونگي رسيدگي به بودجه سال 99، پس از رد کليات آن پرداختند و از آنجا که کليات لايحه بودجه 99 در جلسه علني روز گذشته خانه ملت رد شده بود، سازوکار چگونگي ادامه روند رسيدگي به بودجه در کميسيون تلفيق در مجلس به بحث و بررسي نمايندگان گذاشته شد.

 پس از به صدا درآمدن زنگ آغاز جلسه علني امروز، علي لاريجاني رئيس نهاد قانون‌گذاري کشورمان تصميم مجلس براي رسيدگي به لايحه بودجه را تشريح کرد و گفت: براساس آيين‌نامه داخلي مجلس اگر کليات لايحه بودجه در کميسيون تلفيق و سپس در صحن علني مجلس رد شود، لايحه براي اصلاح به دولت برمي‌گردد اما مجلس اگر کليات لايحه بودجه به تأييد کميسيون تلفيق برسد اما در صحن علني مجلس رد شود، آيين‌نامه سکوت کرده است.

وي ادامه داد: طي بررسي‌هايي که در جلسه روز گذشته هيأت رئيسه و سپس در جلسه غيرعلني امروز صورت گرفت و از آنجا که قانون برنامه نيز در اين زمينه تصريح دارد که بودجه مي‌تواند به کميسيون تلفيق برگردد، ما لايحه بودجه را براي اصلاح به کميسيون تلفيق برمي‌گردانيم تا در اين کميسيون بررسي و اصلاح شود.

رئيس مجلس با اعلام ختم جلسه علني امروز گفت: بنابراين جلسه علني امروز را در اين لحظه به پايان مي‌رسانيم تا کميسيون تلفيق بررسي مجدد لايحه بودجه سال 99 را آغاز کند و هرچه سريع‌تر گزارش آن به صحن علني برسد.

منبع: فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html