پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230054
قول يحيي گل محمدي براي صعود پرسپوليس در آسيا
تاریخ انتشار : 1398/11/30 09:36:05
نمایش : 2071
يحيي گل محمدي گفت: شک نکنيد اصلي‌ترين تيمي که شانس صعود از اين گروه را دارد ما هستيم. با الدحيل و الشارجه در تهران هم بازي کنيم و معتقدم با حمايت هواداران‌مان مي‌توانيم آنها را ببريم
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يحيي گل محمدي در نشست خبري بعد از تساوي دو بر دو مقابل شارجه اظهار داشت: فکر مي کنم بازي را خوب شروع کرديم و به گل  هم رسيديم. هدفمان گرفتن سه امتياز بود اما بعد از گل دوم نتوانستيم تمرکز خوبي داشته باشيم.

اخبار ورزشي- وي افزود: مشکلي که داشتيم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود. اگر تمرکز را حفظ مي کرديم مي‌توانستيم بازي را ببريم.در اين دو بازي ۴ گل خورده ايم و خيلي ساده گل خورده ايم و بايد بيشتر روي تمرکز کار کنيم و ساده امتياز از دست داده ايم.

گل محمدي ادامه داد: در نيمه دوم باز هم مي‌توانستيم به گل برسيم ولي موفق نبوديم.بازي زيبايي بود و فکر مي کنم تماشاگراني که در ورزشگاه بودند لذت بردند.

بعد از گذشت دو هفته از ليگ قهرمانان، شناخت خوبي از تيم‌ها پيدا کرده‌ايم و تازه اين بازي‌ها براي ما شروع شده است. برنامه بازي ها طوري است که به ضرر تيم‌هاي ايراني است.

يحيي گل محمدي  تصريح کرد: شک نکنيد اصلي‌ترين تيمي که شانس صعود از اين گروه را دارد ما هستيم. با الدحيل و الشارجه در تهران هم بازي کنيم و معتقدم با حمايت هواداران‌مان مي‌توانيم آنها را ببريم. ما پرتماشاگرترين تيم آسيا هستيم.ضمن اينکه من هميشه به بازيکنانم اعتقاد داشته‌ام. همچنين بايد دو بار با التعاون بازي کنيم و شانس داريم که امتيازات از دست رفته را جبران کنيم. به نظر من با تمرکز بيشتر و کمي شانس شانس اصلي صعود از گروه ما هستيم.

گل محمدي درباره دريافت گل‌هاي زياد در سه بازي قبلي گفت: در سه بازي قبلي ۶ گل خورده ايم و اين براي تيم بزرگي مثل پرسپوليس آمار خوبي نيست. بخشي از اين گل‌ها شايد بخاطر مسائل تاکتيکي است بخشي هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازيکنان برمي‌گردد. بايد در تمرينات بهتر کار کنيم. همانطور که گفتيد در بخش هجومي بهتر شده‌ايم و راحت‌تر موقعيت ايجاد مي‌کنيم ولي در بخش دفاع اشکالاتي هست که پشت بازيکنانمان موقعيت ايجاد مي‌شود. بايد روي اين مسائل بيشتر کار کنيم تا دوباره از اين ناحيه ضربه نخوريم.

سرمربي پرسپوليس درباره تعويض سيدجلال حسيني هم گفت:  سيدجلال يک مصدوميت جزئي ‌داشت که نمي‌دانم در چه حدي است. احساس درد داشت و به همين دليل بين دو نيمه تعويض شد.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html