پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230035
نابودي اسرائيل انتقام ريخته شدن خون حاج قاسم است/ امروز تمام جبهه مقاومت سربازان آتش به اختيار ولايت هستند
تاریخ انتشار : 1398/11/13 09:03:59
نمایش : 1473
فرمانده ميداني جبهه مقاومت، با تاکيد بر اينکه ريخته شدن خون شهيد سليماني موجب نابودي اسرائيل خواهد بود، گفت: امروز آتش به اختياري براي تمام جبهه مقاومت مفهوم پيدا کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از اروم‌نيوز، سيد هاشم الحيدري شنبه شب در ويژه برنامه «اجتماع سليماني‌ها» که با حضور پرشور انقلابيون و اعضاي هيئات مذهبي در مسجد جنرال اروميه برگزار شد، اظهار داشت: حاج قاسم هنوز زنده است و هنوز براي ما «حاجي» است. ايشان يک پديده عظيم است. خون شهيد سليماني قطعا تاثيرگذارتر از سردار سليماني است و اين تسلي خاطر ما است.
وي، افزود: خون شهيد سليماني بسيار ذي‌قيمت است و براي ما قابل احترام.
 
فرمانده ميداني جبهه مقاومت، عنوان کرد: اخلاص مهم‌ترين و اصلي‌ترين خصوصيت حاج قاسم بود. ايشان در ميدان جنگ هم اهل عبادت بود.
 
وي، ادامه داد: قدرت حاج قاسم با شمشير و سلاح نبود، قدرت ايشان با همان گريه بود که برخلاف قدرتش در برابر دشمنان، در برابر دختر يک شهيد از شدت اخلاص ضعيف بود.
 
سيد هاشم الحسيني، گفت: شهادت مي‌دهم که ايشان به صورت دلي و واقعي معتقد، عاشق، ذوب شده و فاني در مقام ولايت و به ويژه امام خامنه‌اي بود.
 
وي، ابراز داشت: سردار سليماني سرباز پا در رکاب و مخلص امام خامنه‌اي بود، شجاع بود و ترس هيچ مفهومي برايش نداشت. او خستگي ناپذير، باتدبير و قوي بود. فرمانده تمام جبهه مقاومت بود و در تمام کشورها حضور داشت.
 
فرمانده جبهه مقاومت، خاطرنشان کرد: حاج قاسم تمام نقشه‌هاي امريکا را نقش بر آب کرد. شهرت و‌ معروفيت ايشان در سايه و به دور از رسانه بود. ايشان در سوريه، عراق، لبنان نقش اول را داشت.
 
وي، تاکيد کرد: اميد قدس حاج قاسم سليماني است و هنوز اين اميد پابرجا است چون او سرباز امام خامنه‌اي بود و ساير سربازان ولايت همچنان در صحنه حضور دارند.
 
سيد هاشم الحيدري، ريخته شدن خون حاج قاسم را آغازگر شمارش معکوس براي نابودي اسرائيل دانست و گفت: به ترامپ احمق و منافق مي‌گوييم که خون حاج قاسم ماندگار خواهد بود تا زماني که شما از منطقه محو شويد.
 
وي، افزود: ما با شعار «هيهات من الذله» شما را نابود خواهيم کرد و همانند امام حسين(ع) در ميدان نبرد با شما خواهيم ماند.
 
اين فرمانده ميداني جبهه مقاومت، با اشاره به اينکه راه اربعين با دموکراسي و‌گفتگو حفظ نشده، ابراز داشت: حماسه اربعين با خون سليماني‌ها و حججي‌ها و جوانان عراقي و با فتواي مرجعيت حفظ شده است.
 
وي، در مورد دليل به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، گفت: آمريکا چون به بن‌بست رسيد مجبور به ريختن خون حاج قاسم و همراهانش شد.
 
سيد هاشم الحيدري، بيان داشت: امروز همه جبهه مقاومت بصورت آتش به اختيار در عرصه نظامي، فضاي مجازي، فرهنگي و هر عرصه ديگري که نياز باشد حضور دارند و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامي در ميدان هستند.
 
وي، اذعان کرد: امروز ما در زمان کربلا و احد نيستيم، ما در زمان امام خامنه‌اي هستيم. حمله موشکي سپاه سيلي اول در راه انتقام سخت بود. ما همه وارد ميدان مي‌شويم.
 
سيد هاشم الحيدري، تصريح کرد: ما پيروز ميدان خواهيم بود همانطور که امام خامنه‌اي فرمودند، خون شهيد سليماني ماندگار و عامل پيروزي جبهه مقاومت خواهد بود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html