پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230025
تظاهرات ميليوني مردم عراق نشانه‌اي از پيشتازي آن‌ها در مسير اخراج آمريکا از منطقه است
تاریخ انتشار : 1398/11/05 10:22:20
نمایش : 1256
دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران با اشاره به تظاهرات ميليوني مردم عراق گفت: آمريکا بايد از اين پس خود را آماده کند که هر روز جلوه اي از تجلي قدرت مردم منطقه را چون تازيانه اي بر پيکرش لمس کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دريابان علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي در پيامي خطاب به مرجعيت عالي، دولت، مجلس و ملت سلحشور عراق، ضمن پاسداشت برپايي تظاهرات ميليوني و تاريخي مخالفت با اشغالگري آمريکا و حمايت از استقلال و حاکميت ملي عراق، اين اقدام ارزنده را نشانه اي از پيشتازي و پرچمداري مردم پرافتخار عراق در مسير اخراج آمريکا از منطقه عنوان کرد.

شمخاني ترور ناجوانمردانه سرداران پر آوازه جبهه مقاومت، شهيدان حاج قاسم سليماني و ابومهدي المهندس را خطاي راهبردي ترامپ و تيم شرور حاکم بر کاخ سفيد برشمرد و اظهار داشت: شمارش معکوس اخراج آمريکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دي ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالي واشنگتن هر روز با طنين بلند تري به گوش مي رسد.

وي خاطرنشان کرد: تظاهرات ميليوني مردم عراق نشان داد که تهديد آمريکا مبني بر تحريم اين کشور در صورت اجراي قانون اخراج نظاميان واشنگتن، ابزار پوسيده اي است که نمي تواند اراده دولت ها و ملت هايي که به دنبال حفظ استقلال و حاکميت ملي خود هستند را تحت تاثير قرار دهد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي تظاهرات ميليوني مردم آزاده وسلطه ستيز عراق را آغاز نهضتي فراگير که ملت هاي زخم خورده از تجاوز آمريکا آن را ادامه خواهند داد، عنوان کرد و افزود: رويکرد واقعي مردم منطقه نسبت به آمريکا در تشييع ميليوني پيکر رهبران مقاومت و مراسم هاي بزرگداشت کم سابقه در کشورهاي مختلف بروز و ظهور يافت و اين واقعيت رو به گسترش را نمي توان با شوهاي تبليغاتي و فضاسازي هاي رسانه اي کتمان کرد.

شمخاني در پايان افزود: آمريکا بايد از اين پس خود را آماده کند که هر روز جلوه اي از تجلي قدرت مردم منطقه را بسان تازيانه اي بر پيکر زبون و خوار استکبار خويش مشاهده و لمس کند.

مردم عراق از نخستين ساعت صبح امروز با حضور در خيابان‌هاي بغداد، تظاهرات ميليوني ضد حضور نظامي آمريکا در اين کشور برگزار کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html