پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230004
امروز ملت ايران هوشيار است و به رهبري انقلاب لبيک گفته است/ از هيچ‌کس اين عذر پذيرفته نيست که از قدرت دشمن، از دفاع از اسلام دست بکشد
تاریخ انتشار : 1398/10/14 13:38:05
نمایش : 815
مسئول اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزي گفت: امروز ملت ايران هوشيار است و به رهبري انقلاب لبيک گفته و صداي هل من ناصر ينصرني رهبر را شنيده و با حضور آگاهانه و هوشيارانه خود مخصوصا در انتخابات پيش روي , روي دشمنان و خاينان را سياه خواهند نمود
متن پيام حضرت آيت الله خامنه‌اي به اين شرح است: ملت عزيز ايران! سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسماني شد. ديشب ارواح طيبه شهيدان، روح مطهر قاسم سليماني را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در ميدانهاي مبارزه با شياطين و اشرار عالم، و سالها آرزوي شهادت در راه خدا، سرانجام سليماني عزيز را به اين مقام والا رسانيد و خون پاک او به دست شقي‌ترين آحاد بشر بر زمين ريخت. اين شهادت بزرگ را به پيشگاه حضرت بقيةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبريک و به ملت ايران تسليت عرض ميکنم. او نمونه‌ي برجسته‌اي از تربيت‌شدگان اسلام و مکتب امام خميني بود، او همه‌ي عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانيد. شهادت پاداش تلاش بي‌وقفه‌ي او در همه‌ي اين ساليان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ي الهي کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولي انتقام سختي در انتظار جنايتکاراني است که دست پليد خود را به خون او و ديگر شهداي حادثه‌ي ديشب آلودند. شهيد سليماني چهره‌ي بين‌المللي مقاومت است و همه‌ي دلبستگان مقاومت خونخواه اويند. همه‌ي دوستان -و نيز همه‌ي دشمنان- بدانند خط جهاد و مقاومت با انگيزه‌ي مضاعف ادامه خواهد يافت و پيروزي قطعي در انتظار مجاهدان اين راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزيز ما تلخ است ولي ادامه مبارزه و دست يافتن به پيروزي نهايي کام قاتلان و جنايتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.
 
ملت ايران ياد و نام شهيد عاليمقام سردار سپهبد قاسم سليماني و شهداي همراه او بويژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقاي ابومهدي المهندس را بزرگ خواهد داشت و اينجانب سه روز عزاي عمومي در کشور اعلام ميکنم و به همسر گرامي و فرزندان عزيز و ديگر بستگان ايشان تبريک و تسليت مي‌گويم.
 
تورج همتي فارساني، مسئول اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزي در پيام رهبري معظم انقلاب چند نکته حايز اهميت است که مختصرا تقديمتان ميگردد

۱- خطاب رهبري معظم انقلاب , ملت عزيز ايران است

ملتي که در همه دورانها مخصوصا بعد از انقلاب اسلامي وفاداري و استکبارستيزي و عدالت خواهي را در مرحله اعلي بروز و به نمايش گذاشتند . ملتي که در راستاي اعتلابخشي نظام اسلامي جانها دادند و جوانها تقديم نمودند .

ملتي که رهبري عزيز انقلاب به او اميدها دارد و پيامبر اين ملت را گسترش دهنده اسلام و برادران خود ميخواند .

ملتي که تربيت يافتگاني چون حاج قاسم . شهيد حججي . شهيد فهميده و هزاران دليرمرد از خود به جا گذاشته پشت و پناه رهبر است و حامي تمامي مظلومان جهان . و لذا خطاب معظم له ملت ايران است و امروز جمعه سيزدهم دي ماه هزاروسيصد و نود و هشت بعد از نماز جمعه چه زيبا لبيک گويان به خيابان آمدند .

۲-  سردار بزرگ و پرافتخار اسلام : القابي که به حق شايسته بزرگمردي است که براي دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم مرزي نميشناخت و در هر ميداني که شياطين و اشرار حضور ميافتند و فتنه انگيزي ميکردند هم به موقع و هم مدبرانه و شجاعانه حضور ميافت. چه حکيمانه رهبري اين لقب را دادند و چه برازنده است . او فقط سردار ايراني نيست , او سردار اسلام و فاتح همه دلهاي مومنان است .

۳- سالها آرزوي شهادت در راه خدا : آري همه ما آرزوي شهادت داريم و براي برخي هم لقلقه زبانشان شده است . چه مدبرانه در اين پيام کوتاه و البته پرمفهوم به همگان گوشزد نمود که در باغ شهادت بسته نيست . آرزوي شهادت خوب است که البته هر کسي هم لايق داشتنش را نيست . اما در راه رسيدن به اين مقام والا بايد سالها دويد , بايد مجاهدت نمود و سيم خاردارهاي نفس را خالصانه بريد و از روي آن شجاعانه گذشت . شهادت لياقت ميخواهد و بايد گفت بر تو مبارک باد اي سردار عزيز رسيدن به اين مقام والا .

۴- خون پاک او به دست شقي ترين احاد بشر به زمين ريخت :  آري آمريکا شقي ترين و خبيث ترين بشر است , هر جاي عالم فتنه اي برپاست يا خود حضور دارد و يا لبخند کثيف او مشوق ظالمان عالم است . مبارزه با شيطان بزرگ به هر طريقي که ممکن است از واجبات جهاد بوده و اين نکته رهبري هم بايد تلنگري باشد براي کساني که دلخوش به لبخند اويند و او را کدخدا ميدانند .

۵- با رفتن او کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد : قبلا شبيه به اين کلام را امام عزيز ما نيز فرمودند . که فرمود بکشيد ما را . اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين خونريزيهاست. بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي کند. بکُشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما از مرگ نمي ترسيم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست که در سياهي شب، متفکران ما را مي کشيد.

۶-انتقام سخت : رهبري در قالب اين پيام هم خواهان انتقام البته انتقامي که دشمن بداند با چه کسي طرف است را داشته و هم يک وعده الهي را بيان ميدارد . وعده اي که امير مومنان علي عليه السلام نيز او را به عنوان يک امر حتمي براي همگان بيان ميدارد امام عليه السلام  به ظالمان هشدار مى‌دهد كه در انتظار انتقام باشند، مى‌فرمايد: «روز انتقام مظلوم از ظالم، شديدتر از روز ستم كردن ظالم بر مظلوم است»؛ (يَوْمُ آلْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى آلْمَظْلُومِ).  و در حكمت 341 آمده است كه حضرت مى‌فرمايد: «يَوْمُ الْعَدْلِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الْجَوْرِ عَلَى الْمَظْلُومِ؛ روز اجراى عدالت بر ستمگر، سخت‌تر است از روز ظلم ستمگر بر مظلوم».

اين شهادت اگر چه جانسوز است اما عزم ما را راسخ تر و دلهايمان را در خصوص انتقامي سخت نزديکتر نموده است . ملت ايران نخواهد گذاشت خواسته رهبرشان ابتر بماند و نه در شعار بلکه در عمل خواهند ديد انتقام يعني چه ؟!!

۷-پيروزي قطعي :بارها و بارها رهبر حکيم و فرزانه ايران اسلامي وعده پيروزي را داده اند از جمله در کنفرانس اسلامي بيانيه اي را صادر فرمودند که بخشي از آن بدين قرار است : اين انقلاب و شجره‌ي طيبه‌ي جمهوري اسلامي در اين سرزمين، نشان داد که اقتدار و هيمنه و خشونت خداوندان زر و زور نمي‌تواند بر اراده‌ي قاهر ملتهاي برخوردار از آگاهي و صبر و خلوص و فداکاري غلبه کند و در مبارزه‌ي ناگزير ميان حرکت اسلامي و دشمنان ثروتمند و مسلح اسلام، پيروزي با اسلام است. البته با رعايت آن شروط، از هيچ‌کس اين عذر پذيرفته نيست که از ترس خشونت و قدرت دشمن، از دفاع از اسلام و تلاش براي حاکميت اسلام دست بکشد. بحمداللَّه ملتها بيدار شده و در راه اسلام قدم گذاشته‌اند؛ نمونه‌ي زنده، ملتهاي شمال آفريقا، مخصوصاً سودان و الجزايرند. مقاومت اين ملتها و پذيرفتن ابتلائاتي که خداوند در قرآن فرموده است، سرنوشت قطعي آنان را پيروزي خواهد ساخت؛ «و  لنبلونّکم بشي‌ء من الخوف و الجوع ونقص من الأموال و الأنفس و الثّمرات و بشّر الصّابرين».(۱)۱۳۷۰/۱۱/۱۵

آري پيروزي از آن ماست . بايد نترسيم . از مال و جان گذشت و صابر بود .

اين وعده الهي و خواسته رهبري ماست . آماده ايم رهبر حکم کند تا جان تقديم کنيم .

در پايان بايد گفت مبارزه در تمام جهات بايد ادامه داشته باشد . مجلسي استکبار ستيز , دولتي مقتدر و شجاع . ملتي صبور و عدالتخواه . همه و همه در راستاي مبارزه با دشمن است . دولتي که تمام تلاشش براي جلب رضايت استکبار است و در تلاش است خواسته هاي دشمن را به هر قيمت اجرايي کند و مجلسي که تصويب کننده لوايح يست که موجب اقتدار ظلم و مظلوميت مظلوم ميشود را نميتوان دولت و مجلس استکبارستيز و مبارز دانست .

سوال ما بصورت جدي اين است چه کساني  برجام را تصويب کردند و چه کساني در اجراي آن شتابان به ميدان آمدند . چه کساني fatf را تصويب و چه کساني خواستند براي جلب رضايت به ظاهر کدخدايشان  , حاج قاسم را تحويل دهند و نسبت به مجازات او همکاري داشته باشند . و چه وقيحانه است امروز از افکار و احساسات مردم سواستفاده کرده و بيانيه تسليت صادر ميکنند .

امروز ملت ايران هوشيار است و به رهبري انقلاب لبيک گفته و صداي هل من ناصر ينصرني رهبر را شنيده و با حضور آگاهانه و هوشيارانه خود مخصوصا در انتخابات پيش روي , روي دشمنان و خاينان را سياه خواهند نمود.

والسلام
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html