پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229981
27 باند تهيه و توزيع موارد مخدر منهدم شد
تاریخ انتشار : 1398/09/25 10:32:31
نمایش : 2336
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انتظامي استان با پشتيباني دستگاه قضايي موفق به شناسايي و انهدام ۲۷ باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان شدند و بيش از ۳ تن و ۳۱۵ کيلوگرم انواع مواد مخدر از ترياک، حشيش، شيشه، هروئين و... کشف و ضبط شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامعباس‌ غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در حاشيه مراسم نمادين آتش زدن مواد مخدر کشف شده در استان اعلام کرد: نيروي انتظامي استان با پشتيباني دستگاه قضايي موفق به شناسايي و انهدام ۲۷ باند تهيه و توزيع مواد مخدر در استان شدند و بيش از ۳ تن و ۳۱۵ کيلوگرم انواع مواد مخدر از ترياک، حشيش، شيشه، هروئين و... کشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اينکه يکي از اولويت‌هاي جدي نيروي انتظامي مبارزه همگاني با سوداگران مرگ است تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون با تلاش شبانه‌روزي پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختياري و با همکاري دستگاه‌هاي مرتبط موفق به کشف و ضبط مواد مخدر و انهدام باندهاي توليد و توزيع شديم.

غلامزاده با بيان اينکه اين ميزان کشفيات در سال جاري به نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزايش چشمگيري داشته است تشريح کرد: ۴۱ دستگاه خودرو در راستاي حمل و نقل مواد مخدر توقيف شد.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: ۳۱ باب منزل و مغازه که صاحبان آن در امر توليد و توزيع مواد مخدر نقش داشتند با هماهنگي دستگاه قضا پلمپ شدند.

وي اشاره کرد: امروز بصورت نمادين بيش از نيم‌تن از مواد مخدر کشف شده آتش زده مي‌شود تا سوداگران مواد مخدر بدانند نيروي انتظامي و ديگر دستگاه‌هاي مرتبط بصورت جدي با اين موضوع مبارزه خواهند کرد.

غلامزاده اظهار کرد: نيروي انتظامي از مردم درخواست دارد همراه و همگام با اين نهاد در راستاي انهدام باندهاي مواد مخدر، خرده‌فروشان، پاکسازي مناطق آلوده و جمع‌آوري معتادان متجاهر از سطح شهر همکاري کنند.

 فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان خاطر نشان کرد: مردم در حوزه‌هاي ذکر شده از موردي مشاهده کردند از طريق سامانه 110 اطلاع‌رساني کنند تا پس از بررسي کامل  اقدامات ضروري انجام شود.

منبع:جهانبين نيوز
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html