پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229973
برانکو: تيم ملي ايران يکي از بهترين تيمهاي آسياست
تاریخ انتشار : 1398/09/17 09:37:57
نمایش : 1692
برانکو ايوانکوويچ در خصوص آخرين صحبت هاي صورت گرفته مبني بر انتخاب وي به عنوان جاشنين مارک ويلموتس در تيم ملي فوتبال ايران گفت: صحبت هاي آقاي تاج در مصاحبه اي که با تلويزيون داشت را ديدم. بخشي از صحبت هاي ايشان که مربوط به من بود را بايد بگويم که هنوز چيزي مشخص نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در خصوص آخرين صحبت هاي صورت گرفته مبني بر انتخاب وي به عنوان جاشنين مارک ويلموتس در تيم ملي فوتبال ايران گفت: صحبت هاي آقاي تاج در مصاحبه اي که با تلويزيون داشت را ديدم. بخشي از صحبت هاي ايشان که مربوط به من بود را بايد بگويم که هنوز چيزي مشخص نيست. من هيچ جلسه اي با آقاي تاج و ساير مسئولان فدراسيون فوتبال نداشته ام.
 
اخبار ورزشي- برانکو درباره فسخ قرارداد مارک ويلموتس با تيم ملي فوتبال ايران افزود: من چيزي درباره جزئيات اين موضوع نمي دانم. فقط شنيده ام که ويلموتس از تيم ملي ايران رفت. شايد او دوست نداشت که مربيگري اش را در ايران ادامه دهد. به هر حال تيم ملي فوتبال ايران يکي از بهترين و بزرگترين تيم هاي آسياست که اکنون در شرايط سختي قرار دارد.
 
سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به پرسش دوباره خبرنگار ما درباره احتمال حضورش روي نيمکت تيم ملي تصريح کرد: من تا اين لحظه هيچ جلسه يا صحبتي با آقاي تاج و مسئولان فدراسيون فوتبال نداشتم. بايد درباره تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کنم که اين تيم يکي از بهترين هاي آسياست و در شرايط فعلي اش کمي خاص است. قطعا درباره بازيکنان تيم ملي و اين تيم بايد گفت که تيم خيلي خوبي داريد.
 
وي درباره نشست اخير خود با سفير ايران در زاگرب کرواسي تاکيد کرد: او يکي از دوستان صميمي من است. درباره مشکلات موجود براي پرسپوليس صحبت کردم. سفير شما در کرواسي نشان داده به فکر حل مشکلات است.
 
برانکو درباره اينکه آيا مشکل با پرسپوليس همچنان پابرجاست افزود: بله! هيچ چيز فعلا تغيير نکرده است ولي هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.
 
وي در پايان اين گفتگو بار ديگر در پاسخ به اين سوال که منتظر حضورتان در تهران براي تيم ملي ايران بايد بود گفت: من نمي دانم! واقعا چيزي نمي توانم بگويم. صحبتي با مسئولان فدراسيون نداشته ام. اما همه چيز ممکن است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html