پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229952
اولتيماتوم کالدرون به پرسپوليسي ها
تاریخ انتشار : 1398/08/16 10:10:19
نمایش : 2730
سرمربي آرژانتيني سرخپوشان پايتخت به مديران اين تيم اولتيماتوم داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درحالي که بازيکنان پرسپوليس حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دريافتي داشتند و کادرفني هم پول کمي دريافت کرده، کالدرون، سرمربي پرسپوليس به مديران اين تيم اولتيماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفني اش پرداخت شود.
 
اخبار ورزشي - سرمربي آرژانتيني سرخ‌ها پيش از اين بيان کرد که من از مدير باشگاه خواستم که طلب‌هاي سال گذشته بازيکنان پرداخت شود. من هم چهار ماه اينجا هستم و انتظار دارم قرارداد من و دستيارانم پرداخت شود. من از جيب خودم هزينه‌هايي کردم که باشگاه هنوز آن را به من پس نداده است. اين‌ها اولويت‌هاي ما است و بايد تا دسامبر مشکلات ما را حل کنند.
 
البته پس از آن مهدي محمد نبي اعلام کرد به زودي مطالبات کالدرون پرداخت خواهد شد و مشکلي وجود ندارد. همچنين او گفت که مطالبات سال گذشته بازيکنان تسويه و درصدد هستند تا پول امسال بازيکنان نيز پرداخت کنند.
 
همچنين بايد بدانيد که سرمربي پرسپوليس در جلسه با انصاري فرد به او گفت که بايد هرچه زودتر مطالباتش پرداخت شود و اگر اين اتفاق رخ ندهد، شرايط براي ادامه همکاري سخت خواهد شد.
 
به همين دليل انصاري‌فرد زمان زيادي براي پرداختي به مربيان خارجي خود ندارد تا مانع فسخ يکطرفه قرارداد آن‌ها شود. همچنين بشار رسن و بوژيدار رادوشويچ نيز همچنان بخش عمده‌اي از قرارداد فصل پيش‌شان را از باشگاه پرسپوليس طلبکارند و آن‌ها هم اين باشگاه را تهديد به جدايي کرده‌اند.

منبع:افکار
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html