پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229949
قراردادهاي بيمه رايتل با خواهرزن وزير در زمان آذري جهرمي هم منعقد شده است+ اسناد
تاریخ انتشار : 1398/08/16 10:02:57
نمایش : 2019
بر اساس اسنادي که به دست شبکه اطلاع رساني راه دانا رسيده، قراردادهاي بيمه رايتل با خواهرزن وزير در زمان وزارت آذري جهرمي هم منعقد شده است و در سالهاي ۹۶، ۹۷ و ۹۸ سه بار تمديد شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در حالي که وزير ارتباطات در پخش زنده اينستاگرامي به اظهارات نماينده اصلاح طلب قزوين در خصوص رانت اقتصادي خواهر زن خود  پاسخ داد که اسناد نشان مي دهد آذري جهرمي با مردم صداقت نداشته است.

او در لايو اينستاگرام اعلام مي کند که در سال ۹۴ يعني سال انعقاد قرارداد بيمه اي شرکت رايتل با خواهر همسرش وزير نبوده و به عنوان عضو هيات مديره رايتل هم تنها ۴ ماه از سال ۹۴ را عضويت داشته و عملا اين قرارداد که عايدي زيادي براي خواهر زن او داشته ناشي از رانت نبوده است.

اين در حالي است که اسناد دانا نشان مي دهد قراردادهاي بيمه اي رايتل با خواهر زن وزير فارغ از اينکه در چه سالي شروع شده، در سالهاي ۹۶، ۹۷ و ۹۸ يعني در سالهاي وزارت آذري جهرمي هم منعقد شده است.

 

 

 

 

درخصوص ادعاي ديگر آذري جهرمي که مي گويد در سال ۹۴ يعني سال انعقاد قرارداد با خواهر زنش، تنها ۴ ماه عضو هيات مديره رايتل بوده و بعد استعفا کرده هم سند نقض کننده اي وجود دارد. و آن فايل رزومه اي است که جواد جهرمي در روز گرفتن راي اعتماد به مجلس ارائه مي کند.

در اين رزومه عضويت وي در هيات مديره رايتل از سال ۹۳ تا ۹۵ عنوان شده... يعني همان سالهاي عقد قراردادي که نماينده اصلاح طلب قزوين آن را رانتي مي داند.

 

آذري جهرمي اما در پاسخ به اين موضوع مي گويد فايل رزومه غلط است و بايد اصلاح شود... او همچنين با انتشار سندي از يک روزنامه رسمي مي گويد: اين روزنامه رسمي ملاک تاريخ عضويت من در هيات مديره رايتل است. غافل از اينکه آقاي وزير با تاريخ انتشار روزنامه رسمي دقت کرده نه متن سندي که در روزنامه منتشر شده و اينگونه کلکسيون گاف هاي او تکميل مي‌شود؛ چرا که روزنامه رسمي مورد استناد وزير هم تاريخ عضويت او را سال ۹۳ اعلام مي کند.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html