پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229936
ترابي: شادي بعد از گلم دلي بود/ هدفم فقط گوشزد کردن يک نکته به مسئولان بود
تاریخ انتشار : 1398/07/29 08:41:15
نمایش : 1855
مهدي ترابي بعد از پيروزي 2 بر يک مقابل پيکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين روند خوب‌مان را ادامه دهيم. البته با گل‌هاي بيشتري حريف را شکست بدهيم چون در زدن ضربات آخر کم دقت هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي ترابي بعد از پيروزي 2 بر يک مقابل پيکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين روند خوب‌مان را ادامه دهيم. البته با گل‌هاي بيشتري حريف را شکست بدهيم چون در زدن ضربات آخر کم دقت هستيم. 
 
اخبار ورزشي- وي در مورد اينکه اين ديدار اولين بازي فصل بود که پرسپوليس 2 گل زد و آيا مشکل گل‌زني اين تيم حل مي‌شود، اظهار داشت: قطعاً اين مشکل حل خواهد شد. نبايد اين همه موقعيت را از دست بدهيم. موقعيت گلزني ايجاد مي‌کنيم اما آنها را از دست مي‌دهيم. اميدوارم در بازي‌هاي بعد اين مسئله حل شود.
 
ترابي در مورد اعتراض‌هاي زياد به داوري در اين مسابقه گفت: ابتدا بايد از سيدعلي عذرخواهي کنم. او حق داشت زيرا در آن صحنه خطايي رخ نداد. من به صحنه قبلي کمي معترض بودم. در بازي‌هاي بعدي مسلماً اين مسئله را کنترل مي‌کنم.
 
بازيکن پرسپوليس در مورد بازي در ورزشگاه خالي گفت: ورزشگاه خالي انگيزه را از بازيکنان مي‌گيرد. اميدوارم با همت تماشاگران در ديدار بعدي پيروز مسابقه باشيم.
 
وي در مورد وضعيت مصدوميتش گفت: مصدوميت خاصي نبود. دو روز قبل از بازي، کمرم درد گرفت؛ اما شرايط خوبي داشتم و مي‌توانستم بازي کنم. 
 
 
بازيکن پرسپوليس در مورد اينکه چرا به تيم ملي دعوت نشده است، گفت: اين تصميم سرمربي است. ويلموتس بازي‌هاي داخلي را رصد مي‌کند و اميدوارم که در مسابقات آينده دعوت شوم.
 
ترابي درخصوص شادي پس از گلش در اين مسابقه عنوان کرد: اين حرکت کاملاً دلي بود. مي‌خواستم به مسئولان گوشزد کنم که تنها راه نجات کشور اطلاعات از رهبري است. اين کارم اصلاً سفارشي نبود، بلکه خواسته خودم و دلي بود. من آدم سياسي نبوده و ورزشي هستم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html