پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229927
افتتاح نمايشگاه بين المللي کتاب با حضور 400 ناشر کشوري در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1398/07/21 07:26:43
نمایش : 1707
مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني و ارائه جديدترين و به روزترين کتب منتشر شده مورد نياز مردم چهارمحال و بختياري از اهداف برگزاري نمايشگاه کتاب است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين‌نيوز جواد کارگران  مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در مراسم افتتاح چهاردهمين نمايشگاه کتاب با اشاره به حضور ۴۰۰ ناشر کشوري در اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه بزرگ کتاب از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان با تخفيف ۳۰ تا ۵۰ درصدي برگزار مي‌شود.

وي بيان کرد:  کتب ارائه شده در نمايشگاه به روز و جديد هستند و ۲۰۰ غرفه براي عرضه کتاب‌هاي ناشران استاني و‌ کشوري در موضوعات گوناگون پيش‌بيني شده به‌علاوه ۲۰ غرفه نيز به دستگاه‌هاي مرتبط براي ارائه و معرفي خدمات خود تخصيص داده شده است.

کارگران اظهار کرد: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني و ارائه جديدترين و به روزترين کتب منتشر شده مورد نياز مردم چهارمحال و بختياري از اهداف برگزاري نمايشگاه کتاب است و در سال جاري يک‌ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال يارانه به اين نمايشگاه اختصاص يافته است که در صورت استقبال، اين مبلغ افزايش خواهد يافت.

مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سال گذشته در حدود ۱۹۰ هزار نفر از سيزدهمين نمايشگاه کتاب استان بازديد کردند، عنوان کرد: ميزان فروش کتاب در سال گذشته در حدود يک‌ميليارد و ۷۱۰ ميليون تومان بوده که اميد است اين ميزان در سال جاري و در چهاردهمين نمايشگاه کتاب استان افزايش يابد.

وي با اعلام اينکه تعداد عناوين کتب ارائه شده در  نمايشگاه کتاب سال جاري ۷۰ هزار عنوان بوده است، افزود: اين رقم نسبت به سال گذشته از افزايش ۲۳ درصدي برخوردار است.

کارگران در پايان اشاره کرد: روزانه علاوه بر ارائه کتب و نرم‌افزار، برنامه‌هايي همچون کارگاه نقد و بررسي کتاب، جشن امضاي کتاب، عصر شعر عاشورايي، حافظ‌خواني و ... نيز در حاشيه چهاردهمين نمايشگاه کتاب چهارمحال و بختياري برگزاري مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html