پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229923
حذف سردارانِ مردمي از اينستاگرام، عقده‌گشايي دشمن عليه سپاه است/ جهادگران رافع خلاء جبهه مقاومت در برابر استکبار هستند/ دولت به جاي نگاهِ موازي‌کاري به بسيج، به ظرفيت آن بها دهد
تاریخ انتشار : 1398/07/16 10:54:19
نمایش : 1392
سردار محمد حسين سپهر گفت: امروز دشمن در حالي ما را به خشونت طلبي و نظامي گري متهم مي کند که از منظر مقام معظم رهبري سپاه و بسيج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پايه در فعاليت ها حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با تيتريک، گفت: امروز بسيج با توجه به گستردگي و نقشي که در سازندگي دارد در 22 قشر نسبت به سازماندهي متخصصين مختلف براي عرصه خدمت گذاري، سازندگي و محروميت زدايي در کشور به دولت کمک مي کنند. 

سردار محمد حسين سپهر افزود: بسيج با روحيه انقلابي و جهادي و کار و تلاش بدون منت با حضور متخصصين در کمک به حل مشکلات و برطرف کردن موانع در سطح کشور در حال تلاش است و با پشتيباني فضاي مجازي بسيج و رسانه قادريم ضمن تبليغ فعاليت هاي انجام شده، اميد و نشاط را در بين مردم افزايش دهيم.

وي با اشاره به اينکه بسيج عرصه خدمت رساني افرادي است که روحيه جهادي داشته و تمايل به کار انقلابي دارند، اظهار داشت: انتظار داريم مسئولين عرصه هاي خدمت رساني را براي گروه هاي جهادي سازمان بسيج فراهم کنند. 
 
 
حذف سردارانِ مردمي از اينستاگرام، عقده گشايي دشمن عليه سپاه است
 
سردار سپهر در واکنش به اقدام اينستاگرام در راستاي حذف پست هاي سپاه در اين شبکه اجتماعي و حذف حضور رئيس سازمان مستضعفين بدون محافظ در بين مردم به بهانه خشونت طلبي، تصريح کرد: فرماندهان سپاه و بسيج از ابتداي تشکيل اين دو نهاد با روحيه اي مردمي، حضور در بين مردم بدون تشريفات زندگي کرده و همواره به عموم خدمت کرده اند. 
 
وي ادامه داد: امروز دشمن در حالي ما را به خشونت طلبي و نظامي گري متهم مي کند که از منظر مقام معظم رهبري سپاه و بسيج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پايه در فعاليت ها حضور دارند، بسيج حزب، مادر انقلاب و بزرگترين نهاد مردمي است که فرماندهان آن نيز از بطن مردم خواهند بود در نتيجه يقينا دشمن دست از شيطنت، ياوه گويي بدخواهي برنخواهد داشت. 
 
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ما موظف به خدمت رساني هستيم و مردمي بودن از افتخارات ما است در نتيجه اميدواريم دولت از سعي و تلاش ما حمايت کند و نخبگان فضاي مجازي و رسانه اي در مقابل رفتارهاي شيطنت آميز دشمنان اقدامات متناسبي در ارائه چهره واقعي گروه هاي جهادي و خدمت گذاري بسيج انجام دهند.  
 
سردار سپهر درباره بي پاسخ گذاشتن نامه نگاري هاي سازمان بسيج براي استفاده از گروه هاي جهادي توسط دولت، افزود: ما توقع داريم رئيس جمهور، هيات دولت و مديران دستگاه ها به ظرفيت هاي خوب بسيج توجه کرده و از نيروهاي مردمي که در قالب 12 هزار گروه جهادي متخصص، مجرب و دانشگاهي صاحب تجربه فعاليت دارند براي آباداني کشور استفاده کند. 
 
 
دولت به جاي نگاهِ موازي کاري به بسيج، آن را پشتيبان نظام بداند
 
وي با اشاره به اينکه اقدامات جهادي بسيج موازي کاري نبوده و در راستاي تقويت دولت خواهد بود، اظهار داشت: اميدواريم بار ديگر رياست جمهوري که درخواست مقاومت و ايستادگي در برابر بدخواهان و استکبار دارد از ظرفيت بسيج به عنوان  بزرگترين نهاد مردمي که قادر است اين پيام آقاي روحاني را محقق و عملياتي کند استفاده کند.
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: علي رغم توصيه هاي مکرر مقام معظم رهبري مبني بر استفاده از ظرفيت هاي بسيج توسط دستگاه ها اميدواريم رياست جمهور بار ديگر به ظرفيت هاي بسيج توجه کنند و ما را ياور و بزرگترين پشتيبان نظام بدانند تا خلاء ها و کاستي ها در جبهه مقاومت و ايستادگي توسط جهادگران در برابر دشمنان پر شود.   
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html