پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229906
نيروي انتظامي متعلق به همه است/ تخريب پليس، حربه دشمن براي نابودي امنيت
تاریخ انتشار : 1398/07/09 08:44:15
نمایش : 1682
برخي در داخل و خارج از کشور به دنبال آن هستند که اقتدار نيروي انتظامي را زير سوال ببرند، هدف اين افراد آن است که اعتماد مردم را نسبت به نيروي انتظامي پايين آورده و آن را خشن جلوه دهند، اين درحالي است که هر روز شاهد خشونت و نژادپرستي پليس کشورهاي خارجي در برخورد با شهروندان‌شان هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ امروزه پليس که مظهر و نماد عدالت و مبارزه با ظلم، قانون‌گريزي و تجاوز به حقوق ديگران است در بسياري از کشورها وظيفه مهمي يعني تامين امنيت را برعهده دارد.

نيروي انتظامي در جمهوري اسلامي ايران نيز به مثابه يکي از نهادهاي مهم و بنيادين اجتماعي و امنيتي داراي وظايف و ماموريت‌هاي خطيري در فرايند تامين امنيت پايدار و مراقبت از آن است، امنيتي که اگر نباشد قدر و قيمت آن براي مردم مشخص مي‌شود، بدون امنيت ديگر هيچ خوشي معنا ندارد، در اين هوا حتي نفس کشيدن هم مشکل است، اهميت تامين امنيت براي همه مردم يکسان است و اگر در جامعه‌، پايين‌شهر امن نباشد بايد منتظر باشيم که امنيت بالاي شهر هم از بين برود.

 بنابراين اگر امنيت براي همه است، تامين‌کنندگان آن يعني نيروي انتظامي نيز متعلق به همه است، انسان‌هايي که اين نهاد انقلابي را براي خدمت بر‌مي‌گزينند جانشان را کف دستشان مي‌گيرند و مقابل هنجارشکنان از مردم کشورشان دفاع مي‌کنند.

همه مردم مي‌دانند که نيروي انتظامي محلي امن براي حمايت از آنان بوده و اقتدار آن بر همگان آشکار است، اما متاسفانه در سال‌هاي اخير شاهد برخي از هجمه‌ها عليه ماموران پليس هستيم، برخي در داخل و خارج از کشور به دنبال آن هستند که اقتدار نيروي انتظامي را زير سوال ببرند، هدف اين افراد  آن است که اعتماد مردم را نسبت به نيروي انتظامي پايين آورده، پليس ايران را خشن جلوه دهند و آن‌ها را از نيروي انتظامي کشورشان نااميد کنند، اين درحالي است که هر روز شاهد خشونت و نژادپرستي پليس کشورهاي خارجي در برخورد با شهروندان‌شان هستيم.

يکي از مهم‌ترين بسترهايي که دشمن براي به راه انداختن تبليغات سوء عليه نيروي انتظامي ايران برگزيده، فضاي مجازي است انتشار تصاويري ساختگي از برخورد نادرست نيروهاي انتظامي با مردم، ارسال پيام‌هاي جعلي از عدم رسيدگي پليس به درخواست‌هاي مردمي و... همه شيوه‌هايي هستند که با هدف باز شدن راه براي هنجارشکنان و ازبين بردن امنيت کشور به راه افتاده‌اند.

اخيرا در چهارمحال و بختياري نيز شاهديم که يکي از کانال‌هاي محلي دست به اين اقدام زده و با انتشار پيام‌هايي که مدعي است از سوي مخاطبانش مي‌باشند به دنبال تخريب اقدامات قابل تقدير نيروي انتظامي است، هدف دقيق اين کانال از انتشار اين پيام‌ها هنوز مشخص نيست اما اگر چرخي در شهر بزنيم و نظر مردم درخصوص خدمات نيروي انتظامي استان را جويا شويم خواهيم ديد که بي‌انصافي است اگر اقدامات اين نيروهاي مخلص در ناامن کردن شهر براي جولان هنجارشکنان، سارقان، قاچاقچيان و... را ناديده بگيريم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html