پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229880
دولتمردان در طول اين هفته کاستي‌ها مديريتي خود را براي مردم بازگو کنند
تاریخ انتشار : 1398/06/01 14:58:25
نمایش : 1486
امام‌جمعه فارسان گفت: رجايي و باهنر هر دو الگو بودند و بايد خلوص را از آن‌ها ياد گرفت. دولتمردان در طول اين هفته کاستي‌ها و مشکلات قلمرو مديريتي خود را براي مردم بازگو کنند چون در ذهن مردم سؤالات فراواني وجود دارد.
به گزارش جهانبين نيوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: آغاز هفته دولت راداريم و روز کارمند را گرامي مي‌داريم اين ايام هفته دولت، هفته تکريم کارگزاران اجرايي اين نظام و کشور از طرف مردم است و هم‌چنين هفته دقت، ارزيابي و ارائه گزارش خدمات به‌وسيله عزيزان دولتمرد است.

وي افزود: امتياز دولت و دولت‌مردان ما امروز در ميان همه دولت‌ها و دولت‌مردان وابستگي مردمي آن است. شما در هيچ کشوري پيدا نمي‌کنيد که دولت و دولتمردان آن اين‌قدر در يک عرصه مردمي خدمت گذار باشند، بااين‌وجود توجه مردم بر اساس وظيفه وجداني و بنا بر يک تکليف عاطفي که دارند به خدمات دولت است، طبيعي است که به هر مقداري که مردم احساس کنند دولت خادم آن‌هاست طبيعتاً محبت، تکريم و تعظيم بيش‌تر نسبت به آن‌ها دارند.

وي بيان داشت: اگر بنا شد خداي‌نکرده اين مردم باخيانت و سوءاستفاده روبه‌رو شوند اين سوءتدبير بايد جبران شود. آنچه از ابتداي انقلاب تا به امروز مسلم است، اين است که در رأس کارگزاران نظام، خائن وجود نداشته است. جز يکي پيدا شد که همان اول مردم از مملکت بيرونش کردند و آن بني‌صدر ملعون بود و غير از او در رأس کارگزاران نظام ما خائن نداشتيم. ممکن است يک عامل نفوذي در رده اجرايي نظام نفوذ کرده و خيانت، دزدي، اختلاس و رانت‌خواري کرده است، اين‌ها امکان دارد، اما در رأس دولت خائن به آن شکل نداشتيم که اين از برکات خون شهدا و اين نظام است.

وي تصريح کرد: رجايي و باهنر هر دو الگو بودند و بايد خلوص را از آن‌ها ياد گرفت. دولتمردان در طول اين هفته کاستي‌ها و مشکلات قلمرو مديريتي خود را براي مردم بازگو کنند چون در ذهن مردم سؤالات فراواني وجود دارد.

امام‌جمعه فارسان گفت: مطالبه افرادي که رأي دادند از يک‌جهت اين بود که اين تشکيلات بيايند و براي معيشت و گذران زندگي مردم تدبير کنند. هم‌چنين يک بخش انقلابي مردم هم اين افراد را انتخاب کردند براي اين‌که بيايند و آرمان‌هاي انقلابي، ديني و فرهنگي آن‌ها را مديريت و تثبيت کنند مقام معظم رهبري در اين ديدار اخير با اعضا هيئت دولت «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند و از آفات دولت‌ها در طول سالهاي مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشي» شمردند

وي اظهار داشت: حضرت آقا اشاره کردند به اقدامات سازمان‌يافته ضد فرهنگي و ضد ارزشي و فرمودند بايد مانع نفوذ اين اقدامات سازمان‌يافته در توليدات فرهنگي همچون هنر، سينما، کتاب و تئاتر شد؛ و تأکيد داشتند بر اينکه ما در شرايطي هستيم که جبهه مقابل ما و دستگاه‌هاي استکباري، همه امکانات فرهنگي و هنري خود را براي ضربه زدن به‌نظام اسلامي، به کار گرفته‌اند و ما بايد برنامه‌ريزي جدي در مقابل اين جبهه داشته باشيم.

رهبر معظم انقلاب اسلامي ابراز نگراني کردند نسبت به مسئله حجاب در جامعه: حجاب يک حکم شرعي و يک مسئله قانوني است البته در شهرستان ما به نسبه اين مسئله خوب است اما راضي نيستيم و تذکري را در اين مورد به يکي از مديران شهرستان داده‌ام و حتماً رصد هم مي‌کنم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html