پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229877
هر ملت مومني به وعده هاي الهي اعتقاد داشته باشد پيروزي خواهد بود
تاریخ انتشار : 1398/05/25 15:01:08
نمایش : 1474
امام جمعه موقت شهر فارسان گفت: هر ملت مومني که به خداي متعال ايمان و به وعده هاي الهي اعتقاد داشته باشد قطعاً پيروز خواهد شد و بر همين اساس بدون شک پيروزي با ملت مظلوم و مجاهد يمن خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام مسلم رضايي در خطبه هاي اين هفته  نماز جمعه شهر فارسان  با تبريک اعياد ماه ذي الحجه و به ويژه عيد غدير خم، اظهار داشت: در ماه ذي الحجه درهاي رحمت الهي به روي مومنان باز است پس سعي کنيم از اين موقعيت به خوبي استفاده کنيم. امامت عهد الهي است و با انتخاب و شورا ايجاد نمي شود. ولايت واسطه فيض و مسئول حکومت و مقتداي مومنين است و همه اينها در وجود امام معصوم وجود دارد.
 
وي عيد غدير را بزرگترين روز عالم امکان و آغاز حرکت به سوي منجي نهايي و تضمين دين دانست و گفت: در اين روز بايد تمام شادي ها بروز کند. همه مومنان در اين روز بايد پاکيزه ترين لباس هايشان را بپوشند و بزرگداشت روز غدير را جدي بگيرند. همه ما بايد نشان دهيم عاشق علي (ع) و مشتاق امام زمان (عج) هستيم.

حجت الاسلام رضايي به روز جهاني مسجد اشاره داشت و گفت: مسجد  نمادي استوار از تمدن اسلامي در طول تاريخ است و صدر اسلام درخشان ترين دوره در طول حياط مسجد است چون علاوه بر عبادت محل فعاليت هاي اقتصادي، سياسي، قضايي و نظامي و غيره ... مي باشد. براي زنده کردن مساجد بايد تلاش کنيم

رضايي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ديدار اخير نماينده انصارالله يمن با مقام معظم رهبري، گفت: مردم يمن عجب مقاومت جانانه اي کردند آنها با دست خالي و با اينکه در محاصره کامل هستند ۵ سال است که در مقابل آمريکا، عربستان سعودي و امارات متحده عربي ايستاده و با وجود شهادت ۸۰ هزار کودک همچنان مقاوماني سرافراز هستند و در مقابل آنها سعودي ها و اماراتي ها مستاصل شده و به جان هم افتاده اند.

وي بيان داشت: هر ملت مومني که به خداي متعال ايمان و به وعده هاي الهي اعتقاد داشته باشد قطعاً پيروز خواهد شد و بر همين اساس بدون شک پيروزي با ملت مظلوم و مجاهد يمن خواهد بود.

وي به سخنان آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تحريم‌ها و فشارهاي گوناگون به جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي انقلاب تا کنون به خصوص در دوران هشت سال جنگ تحميلي و مشکلات تامين نيازهاي اوليه دفاعي اشاره داشت و گفت:  به رغم تحريم‌هاي چهل ساله ملت ايران با ايستادگي، ايمان و جهاد اکنون به توانايي مهمي در زمينه سلاح هاي دفاعي خود دست يافته ايم.

وي با گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، خاطرنشان کرد: آزادگان، شهيدان زنده و پرچم‌هاي مقاومت در راه خداوند هستند، آزادگان از پايه‌هاي پيروزي ايران در دفاع مقدس بودند؛ صبر و استقامت آزادگان موجب عزت و سربلندي کشور شد.
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html