پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229855
دعوت مردم چهارمحال و بختياري و شهر هفشجان از آيت االله رئيسي
تاریخ انتشار : 1398/03/27 10:04:20
نمایش : 1823
مردم چهارمحال و بختياري و شهر شهيد پرور و صنعتگر هفشجان از آيت الله رئيسي، رئيس قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران براي حضور در اين استان دعوت به عمل آوردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پبرغار به نقل از جهانبين نيوز؛  مردم چهارمحال و بختياري و شهر شهيد پرور و صنعتگر هفشجان از آيت الله رئيسي، رئيس قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران براي حضور در اين استان جهت رسيدگي به مشکلات مردم  دعوت به عمل آوردند.  

متن اين دعوت نامه به شرح ذيل است:                                                                                                                     
حضرت آيت الله رئيسي(دام عزه)
موضوع: دعوت مردم استان چهارمحال و بختياري و شهر شهيدپرور و صنعتگر هفشجان از حضرتعالي جهت حضور در استان و رسيدگي به مشکلات مردم
    با سلام
         احتراماً به استحضار مي رساند مردم غيور استان چهارمحال و بختياري در طول تاريخ به شجاعت، سختکوشي و قناعت مشهور و از ظرفيت بسيار بالايي براي رشد و تعالي استان در راستاي اهداف نظام اسلامي برخوردار مي باشند؛ عليرغم اينکه اين استان پيشگام توليد گوشت قرمز، ماهي هاي سرد آبي، محصولات کشاورزي و باغي(از جمله گردو، بادام و هلو) و صنايع دستي و ... در کشور بوده، و تامين کننده بخش قابل توجهي از منابع آبي کشور است، ولي متاسفانه برخي مشکلات و سوء مديريت ها باعث گرديده که نرخ بيکاري و بعضي از معضلات اجتماعي اين استان در صدر رتبه هاي کشوري قرارگيرد.

         تنها بعنوان يک نمونه، شهر هفشجان ( در 12 کيلومتري مرکز استان) که آوازه هنر و صنعت جوش و صنعت مونتاژ مردمان آزاده و شهيد پرورش در صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، نيروگاه، سد و خطوط لوله هاي انتقال و... نه تنها در گستره ملي بلکه در آن سوي مرزهاي ميهن عزيزمان و گستره بين المللي نيز پيچيده، و در اين جبهه نيز(جبهه ي صنعت) علاوه بر جبهه هاي دفاع مقدس، دفاع از حريم اهل بيت عليهم السلام و منا، شهداي بسياري را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده، امروز با مشکلات فراواني روبرو است.

       از آنجا که يکي از اهداف عالي انقلاب اسلامي گسترش عدالت اجتماعي مي باشد لذا از حضرتعالي تقاضا منديم که با سفر به اين استان و شهر هفشجان، از نزديک با اين مشکلات آشنا شده و انشاء الله با قدم پر خير و برکت و درايت شما و همکاران محترم، راه حلي براي آنها ارائه گردد، اميدواريم تا مثل گذشته مردم اين شهر شاهد بروز و ظهور خدمات انقلاب به مناطق کمتر برخوردار بر اساس بيانيه گام دوم انقلاب باشند.

      در پايان درخواست پيگيري چند مورد را - بطور خاص- از حضرتعالي و همکاران محترم داريم.

1- موضوع حق آبه هاي استان چهارمحال و بختياري و استان هاي همجوار و حفر تونل هاي متعدد در اين استان جهت انتقال آب .

2- مطالبات جوشکاران، مونتاژکاران و صنعتگران شهر هفشجان از وزارت خانه ها و شرکت هاي مرتبط با حوزه نفت، گاز و خطوط لوله هاي انتقال

3- طرح پيشنهاد تخصيص بودجه به شهر هفشجان به تناسب جمعيت و اثرگذاري در پيشرفت صنعت کشور و استفاده از ظرفيت صنعتگران اين شهر جهت ايجاد اشتغال پايدار درکارگروه هاي اقتصاد مقاومتي کشور

4- موضوع واگذاري و فروش تعداد قابل توجهي از پلاک هاي زمين هايي که به اسم صنايع نيمه مزاحم شهر هفشجان گرفته شده و مدت زمان زيادي بلاتکليف رها شده اند.

5- رسيدگي به اعلام شماره 367791703 مورخ 12/3/98 و گزارش هاي ارسال شده به بازرسي استان در مورد برخي مشکلات  شهر هفشجان

با آرزوي توفيق الهي

کورش خورشيدي عضو شوراي اسلامي شهر هفشجان
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html