پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229854
هر جا دشمن محاسبات مسئول را تغيير داد ضربه خورديم
تاریخ انتشار : 1398/03/24 15:11:21
نمایش : 1521
امام جمعه وقت شهر فارسان گفت: تجربه جمهوري اسلامي هم اين را نشان مي‌دهد هر جا ايستادگي و مقاومت کرديم پيش رفتيم و هر جا تسليم شديم و دشمن محاسبات مسئول را تغيير داد ضربه خورديم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام مسلم رضايي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: با سفارش همگان به تقواي الهي، از تقوا به‌عنوان عامل نجات انسان در دنيا و آخرت يادکرد و بر ضرورت تقويت فرهنگ ارزشي در جامعه تأکيد کرد.

وي به حديثي از امام صادق عليه‌السلام اشاره داشت و اظهار داشت: شيطان مي‌گويد من بر همه مسلط مي‌شوم مگر بر پنج گروه، کسي که در همه کارها به خدا توکل کند، صبر بر مصيبت و مشکلات داشته باشد، در همه لحظات به ياد خداوند باشد، آنچه براي خود مي‌پسندد براي ديگران هم بپسند، راضي به رضاي خداوند بودن

وي به سخنان مقام معظم رهبري در 14 خرداد اشاره داشت و بيان کرد: تلاش ۲۰ ساله دشمن و بعضي از افراد غافل داخلي براي کم کردن جاذبه امام بود؛ و جاذبه امام ناشي از شجاعت، حکمت و تدبير، پارسايي و پرهيزکاري، ظلم‌ستيزي و کنار نيامدن با ظالم بوده، اهل صداقت و با مردم بودن درراه خدا اهل مجاهد بود و از خصوصيات بارز امام مقاومت و ايستادگي که باعث مطرح‌شدن او در جهان شد.

وي تصريح کرد: هدف دشمن اين است که با تهديد و تطميع و فريب محاسبات مسئولان را تغيير دهد و مسئولان به اين نتيجه برسند که تنها راه‌حل، سازش، مدارا و مذاکره است نه مقاومت

وي بيان داشت: امام مقاومت را از روي احساسات انتخاب نکرد بلکه از روي عقل، منطق، شرع و دين اين انتخاب را کرد.

وي به اجزاء منطق عقلي و شرعي اشاره و عنوان داشت: مقاومت، واکنش طبيعي هر ملت آزاده و باشرف در مقابل زورگويان است. مقاومت موجب عقب‌نشيني دشمن مي‌شود برعکس سازش و مدارا اگر يک‌قدم عقب رفتيم اين دشمن جلو مي‌آيد.

وي افزود: تجربه جمهوري اسلامي هم اين را نشان مي‌دهد هر جا ايستادگي و مقاومت کرديم پيش رفتيم و هر جا تسليم شديم و دشمن محاسبات مسئول را تغيير داد ضربه خورديم.

امام‌جمعه وقت شهر فارسان گفت: مقاومت هزينه دارد اما هزينه تسليم شدن در مقابل دشمن بسيار بيشتر است. پهلوي تسليم بود نفت، پول و باج مي‌داد بازهم توسري مي‌خورد.

وي بيان داشت: امروز کساني هستند که در زير لباس روشنفکري در روزنامه‌ها، کتاب‌ها، سخنراني و القاء مي‌کنند که مقاومت فايده ندارد و ما بايد به‌طرف سواري بدهيم اين‌ها اشتباه مي‌کنند چون نه جبهه خودي را و نه جبهه دشمن را درست شناخته‌اند.

وي به ديدار مقام معظم رهبري با نخست‌وزير ژاپن اشاره داشت و گفت: جمهوري اسلامي هيچ اعتمادي به آمريکا ندارد تجربه تلخ مذاکرات قبلي با آمريکا در چارچوب برجام را به‌هيچ‌وجه تکرار نخواهد کرد زيرا هيچ ملت عاقلي مذاکره تحت‌فشار را نمي‌پذيرد من شخص ترامپ را شايسته مبادله هيچ پيامي نمي‌دانم و هيچ پاسخي به او نداده و نمي‌دهم.

وي به برخورد برادران زحمت‌کش و انقلابي نيروي انتظامي به کشف حجاب در خودروها اشاره داشت و گفت: مأموراني که اين وظيفه را به عهده‌دارند شماره خودرو را ثبت کنند و از طريق سامانه پيامکي امربه‌معروف و نهي از منکر به صاحب خودرو ارسال کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html