پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229847
بار ديگر مردم شهر فارسان حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام کردند
تاریخ انتشار : 1398/03/10 13:09:03
نمایش : 2325
همزمان با آخرين جمعه ماه مبارک رمضان، مردم شهر فارسان با شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس، بار ديگر حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم روزه دار و هميشه در صحنه شهر فارسان، در آخرين جمعه ازماه مبارک رمضان با اجتماع در ميدان امام خميني(ره) اين شهر، صحنه‌هاي پرشوري از حماسه حضور در دفاع از مردم مظلوم فلسطين خلق کردند و با مشت‌هاي گره کرده، فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر دادند.
 
راهپيمايان درحالي که در دستان خود پلاکاردهايي با مضامين حمايت از قدس، قدس را آزاد مي‌کنيم و به زودي در قدس نماز جماعت مي‌خوانيم، با عبور از خيابان شهيد بهشتي شعار مرگ بر استکبار سر داده و اسرائيل را دشمن شماره يک جهان اسلام معرفي کردند.
 
حضور نسل‌هاي مختلف جامعه، پير و جوان، زن و مرد در راهپيمايي  روز قدس بار ديگر اين واقعيت را ثابت کرد که آرمان فلسطين به نسل و يا گروه خاص محدود نمي‌شود بلکه قدس تبلور عظمت ملت‌هاي مسلمان و نمادي از استقامت، ايستادگي و پايداري حق عليه باطل است و بايد از آن حمايت کرد.
 
مردم فارسان بار ديگر ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌هاي آزاديخواهان مي بايد اختلاف سليقه‌ها را کنار گذاشت و قطره قطره به اقيانوس عظيم ملت‌هاي مسلمان و آزاديخواه در دفاع از مردم مظلوم فلسطين پيوست.
 
در پايان اين مراسم، راهپيمايان با قرائت بيانيه‌اي، خواستار اتحاد بيش از پيش مسلمانان جهان و تشکيل صف واحد جهت نابودي رژيم اشغالگر قدس شدند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html