پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229820
سپاه خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است/ حضور يکپارچه روساي ادارات شهرستان فارسان در سپاه ناحيه فارسان
تاریخ انتشار : 1398/01/25 12:22:14
نمایش : 1608
امام جمعه فارسان گفت:اين حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه براي ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است. اين اقدام نشان داد که سپاه در مسير درست است و ما نيز بايد در کنار سپاه به همين مسير ادامه دهيم
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با ميلاد باسعادت حضرت سيدالشهدا (ع) و برادر باوفاي ايشان حضرت ابوالفضل العباس (ع)  و فرارسيدن روز پاسدار، روساي همه ادارات شهرستان فارسان ازجمله امام‌جمعه محترم شهرستان، دادستان، فرماندار و روساي ساير ادارات جهت گفتن تبريک و دلجوئي از پاسداران شهرستان فارسان به سپاه ناحيه فارسان آمدند.

امام‌جمعه شهرستان در اين ديدار گفت: تابه‌حال نديده بودم که همه ادارات اين‌گونه صميمانه و از روي محبت قلبي به ديدار پاسداران بيايند و اين حرکت نشان مي‌دهد که اقدام احمقانه و نسنجيده رئيس‌جمهور نادان آمريکا نه‌تنها سپاه را منزوي نکرده بلکه باعث شده تا انسجام ما با سپاه بيشتر شود و علاقه همه ما به سپاه بيشتر از قبل باشد.


وي تصريح کرد: اين حرکت دشمن نشان داد که سپاه اگرچه براي ما دلسوز و در کنار مردم ما است اما خار چشم دشمنان اين نظام و انقلاب است. اين اقدام نشان داد که سپاه در مسير درست است و ما نيز بايد در کنار سپاه به همين مسير ادامه دهيم و از همين‌جا به دشمنان اعلام مي‌کنيم که همه ما يک سپاهي هستيم و آمريکايي‌ها هيچ غلطي نمي‌توانند بکنند.



در ادامه سرهنگ حميد يزداني ضمن تشکر از همه حاضران در جلسه گفت: سپاه هميشه در کنار اين انقلاب و مردم بوده و از اين به بعد نيز خادم و فدائي اين نظام و انقلاب و ملت قدرشناس خواهد بود. وي بيان کرد: اينکه دشمن چنين کاري را انجام داده نشان‌دهنده عجز و ناتواني اوست. البته اگر حوادث و جريانات غرب آسيا را دنبال کنيم خواهيم ديد که دشمن عملاً ناتوان بوده و حوادث سوريه، عراق، افغانستان و ... نشان داده که هيچ‌گونه حرکت و اقدامي بدون جلب نظر سپاه ممکن نخواهد بود و عملاً آمريکائي‌ها قافيه را به سربازان جان‌برکف انقلاب باخته‌اند.



در پايان مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان گفت: امنيت امروزي که ما در کشورمان داريم ناشي از عملکرد بسيار قوي و جانبازي‌هاي برادران عزيزمان در سپاه است. ما و سپاهيان هميشه باهم و در کنار هم خواهيم بود و انشالا در سال جديد به توانيم حداکثر توانمان را در اجراي دستور رهبر معظم انقلاب مبني بر رونق توليد در کشور به کار ببنديم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html