پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229819
پرواز عقاب‌ها بر فراز آسمان ليگ فوتبال برتر ساحلي
پيروزي مقتدرانه و پرواز زيباي عقاب‌ها بالاي سر نايب‌قهرمان ليگ قبل
تاریخ انتشار : 1398/01/24 21:11:46
نمایش : 1563
نايب‌قهرمان فصل گذشته، عنوان دار چند تورنمنت آسيايي و جهاني با تمام قوا و درحالي‌که بزرگ‌ترين سنگربان جهان را در اختيار داشت با کام تلخ قلعه عقاب‌ها را ترک کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حرکت قطار ليگ برتر فوتبال ساحلي باشگاه‌هاي ايران امروز از ايستگاه رودسر و چليچه آغاز شد.
 
بازي امروز در حالي شروع شد که تيم گلساپوش، عنوان دار با تمامي قوا با اميد پيروزي آمده بودند اما اسير همت و سخت‌کوشي دلاور مردان بي‌ادعاي شهداي چليچه شدند و نتيجه را در روزي که حرفي براي گفتن نداشتند واگذار کردند.
 
انگار ديروز بود که يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال ساحلي باشگاه‌هاي ايران فصل‌ (98-97) با قهرماني پارس جنوبي به پايان رسيد و مقاومت گلساپوش و ايفا اردکان نمايندگان استان يزد صاحب رتبه‌هاي دوم و سوم شدند.
 
به‌هرحال طبق برنامه سازمان ليگ فوتبال کشور، ليگ دوازدهم از امروز با دو بازي استارت خورد و چهار مسابقه هم فردا برگزار خواهد شد.
 
در نخستين هفته که انتظار پابرهنه‌ها براي هنرنمايي روي ماسه‌ها به پايان مي‌رسد، تيم گلساپوش يزد در ميهماني تيم شهداي چليچه شرکت کرد. اين در حالي است که گلساپوشان در فصل گذشته در اولين گام ميزبان ايفا اردکان بودند و دربي استاني را با نتيجه (1-2) بردند.

گلساپوش در اين فصل بار ديگر حميد بهزادپور سنگربان ملي‌پوش خود را که دو فصل به پارس جنوبي بوشهر پيوسته بود در اختيار داشت و بازگشت اين دروازه‌بان شاخص که تمامي تيم‌ها آرزوي داشتنش رادارند و يک نقطه قوت محسوب مي‌شود، خيال نايب‌قهرمان ليگ سال گذشته را از درون دروازه راحت کرده است.

نکته جالب اينکه گلساپوش در فصل گذشته در هفته يازدهم و در آخرين بازي مرحله رفت، ميهمان تيم شهداي چليچه بود و با نتيجه پر گل (2-6) از سد ميزبانش گذشت و با سه امتياز ارزشمند از قلعه مردان کوهستان خارج شد و حالا گلساپوش با قصد و نيت استارت پيروزي بار ديگر گام به ورزشگاه شهداي چليچه مي‌گذارد و به دنبال آن هست تا جشن آغاز را مقتدرانه با برد برگزار کند. ولي متأسفانه با 3 گل مقلوب شهداي چليچه شد.
 
🔸شهداي چليچه   3
مجيد محمودي ۲گل
ميلاد عباسپور
🔸گلسا پوش يزد محمدعلي مختاري و دهقاني   2  
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html