پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229815
موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان راه‌اندازي شد/ همه مشکلات با کمک و همدلي برطرف مي‌شود
تاریخ انتشار : 1398/01/21 10:37:36
نمایش : 1468
امام‌جمعه فارسان گفت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان راه‌اندازي شد و بنا شد جهت کمک به سيل‌زدگان استان خوزستان، در شهرستان شوشتر استقرار يابد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه امدادرساني به سيل‌زدگان کشور با حضور امام‌جمعه محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور و برخي ادارات و مؤسسات خيريه شهرستان فارسان برگزار شد.

در اين جلسه موکب حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان فارسان با نظارت امام‌جمعه محترم راه‌اندازي شد و بنا شد جهت کمک به سيل‌زدگان استان خوزستان، در شهرستان شوشتر استقرار يابد و به خدمت‌رساني بپردازد.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور به فعاليت‌هاي شهرستان فارسان براي کمک‌رساني به مردم سيل‌زده استان‌هاي گلستان و لرستان اشاره کرد و گفت: درحالي‌که دولت بضاعت آن‌چناني براي کمک به سيل‌زدگان ندارد بايد تلاش براي جمع‌آوري و ارسال کمک‌هاي مردمي به اين مناطق را افزايش داد.

وي اظهار داشت: رهبري و دولت بر کمک‌رساني به هم‌وطنان سيل‌زده تأکيد کرده‌اند و همه بايد امکانات خود را براي کمک به سيل‌زدگان بسيج کنيم زيرا اين وظيفه ديني و ملي ماست.

وي افزود: اميدوارم مردم شهرستان فارسان همان‌گونه که در کمک‌رساني به مردم زلزله‌زده کرمانشاه خوش درخشيد در کمک‌رساني به هم‌وطنان سيل‌زده در استان‌هاي گلستان، لرستان و خوزستان نيز بدرخشد و همه مشکلات آن‌ها با کمک و همدلي مردم و دولت تا پايان سال برطرف شود.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html