پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229771
FATF برجامي ديگر براي توقف حرکت جمهوري اسلامي ايران!/ مشکلات اقتصادي با تکيه‌بر جوانان قابل‌حل است
تاریخ انتشار : 1397/11/26 19:53:47
نمایش : 1367
کارشناس مسائل سياسي گفت: يک مجموعه جوان، مؤمن و مسلط به اقتصاد در دولت مي‌تواند اهداف اقتصاد مقاومتي را محقق کند. مذاکره با آمريکا جز ضرر معنوي و مادي چيزي براي ملت ما نخواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام تورج همتي در جمع مردم انقلابي شهرستان فارسان ضمن تبريک و تسليت به خانواده مرزبانان شهيدمان که 2 روز پيش در عمليات تروريستي به مقام شامخ شهادت رسيدند اظهار کرد: دشمنان کوردل که با مشاهده موج عظيم راهپيمايي ۲۲ بهمن توان مشاهده همبستگي و قدرت مردم و نظام اسلامي را نداشتند بدانند که اين‌گونه اعمال کورکورانه هرگز ذره‌اي در دل مردم ما هراس ايجاد نخواهد کرد و اين‌گونه حرکت‌ها بدون پاسخ نخواهد بود.
 
وي افزود: اگر درجاهاي غرور شمارا گرفت و جاهاي که بگويد اين فضل پروردگار است و من، من شروع شد و جاهاي که اقتدار شما جهاني شد و آمديد زانو زديد در مقابل استکبار و سياست لبخند را پيش رو گرفتن بايد توبه کنيد.

وي تصريح کرد: بچه‌هاي انقلاب اگر زماني خسته شديد و احساس کرديد که پرچم دين‌داري حرکتش ايستاده يا کند شده است و شما در به حرکت درآوردن اين پرچم قدم برنداشته‌ايد بايد توبه کنيد.

وي بيان کرد: جوانان دوست دار انقلاب اگر ديد مثل جوانان ديروز که خون‌ها داده‌اند نتوانستند مثل آن‌ها عمل کنند و بي‌تفاوت بودند بايد نسبت به اين خون‌ها طلب بخشش کنند.
حجت‌الاسلام همتي افزود: اين نشست‌هاي اعتراضي نه به FATF تقريباً در خيلي از شهرهاي ايران اسلامي برگزار شد و يا در حال برگزاري مي‌باشد به فضل الهي اولين برنامه اعتراضي نه به FATF در استان چهارمحال و بختياري در شهرستان فارسان برگزار شد.

وي گفت: اين تجمع ما، تجمع تخريبي نيست همه دوستان و مسئولين نظام بدانند، تجمع ما تجمع براندازي نيست بلکه يک عزت انقلابي است. بعضي از مسئولين بايد بدانند نگاه امنيتي را بايد هم‌سوي با جريان انقلاب داشته باشند، ما بنا نداريم چاله ايجاد کنيم ما بنا داريم چاله‌ها را پر کنيم.


 
وي بابيان اينکه جلسه فرداي مجمع تشخيص مصلحت نظام در مورد پالرمو و FATF است، گفت: انشاءاالله مجمع تشخيص فردا بدون تأثيرپذيري از برخي فشارها در مورد موضوع اين معاهده‌ها تصميم‌گيري مي‌کند.

وي تأکيد کرد: خيلي بد است که در اين فضا برخي تهديد مي‌کنند و تصميم گيران را در معرض تهديد قرار مي‌دهند، خود آقايان در مورد لوايح گفتند که تضمين نمي‌کنيم، اگر چنين است چرا براي تصويب اين لوايح اين‌گونه اصرار داريد، بگذاريد در مجمع با فراغ بال در مورد لوايح تصميم‌گيري لازم انجام شود؛ دولت بايد به مشکلات مردم برسد تا مشکلات جامعه برطرف شود.

وي افزود: اهداف FATF کاملاً صريح و روشن است زيرا بر اساس آن هر فرد يا گروهي که در دنيا در برابر سلطه‌طلبي آمريکا و متحدانش بايستد، تروريست محسوب و از چرخه بانکي جهان حذف و در مقابل، همه گروه‌هاي تروريستي موردحمايت آمريکا، تأمين مالي و تغذيه و تقويت مي‌شوند.

 وي اظهار داشت: بر اين اساس حزب‌الله لبنان از چرخه بانکي بايد حذف شود و در مقابل سازمان متوحش و آدمکش رجوي تأمين مالي مي‌شود.

 وي تصريح کرد: بدتر آنکه با تصويب و اجراي آن آمريکا اولاً تمام اطلاعات بانکي کشورمان را در اختيار مي‌گيرد و در ثاني بانک‌هاي کشورمان به عوامل اجرايي تحريم‌هاي آمريکا تبديل مي‌شوند.
 وي بيان داشت: در آن صورت وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و تمام نهادهايي که مورد غضب آمريکا قرار دارند، از داشتن حساب و خدمات بانکي کشور بايد حذف شوند!

حجت‌الاسلام همتي گفت: اگرچه FATF در ظاهر براي مبارزه با پول‌شويي و تروريسم شکل‌گرفته اما در حقيقت سازوکاري براي اشراف اطلاعاتي بر منابع و سيستم اطلاعاتي ساير کشورها و بازوي خزانه‌داري آمريکا در اعمال هرچه بيشتر تحريم‌ها عليه ايران و ساير کشورها به‌ويژه جريان مقاومت است.

وي تصريح کرد: درحالي‌که ما منافقان و مثل اين گروه کثيف جيش العدل را تروريست مي‌دانيم آمريکايي‌ها مي‌گويند آن‌ها خواهان دموکراسي هستند و مي‌خواهيم بر مردم ايران مسلط شوند. ما داعشي ها را تروريست مي‌دانيم چراکه عراق و سوريه را نابود کردند اما آمريکايي‌ها سيد حسن نصرالله، مردم لبنان، مبارزان يمن، سردار سليماني و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تروريست مي‌دانند
 
وي اظهار داشت: ميدان دادن به جوانان در امور مملکتي يک امر ضروري است که بر اين اساس توجه به قشر جوان و واگذاري مسئوليت‌ها به نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب اسلامي امروز بايد يکي از اولويت‌هاي مسئولان باشد.

وي بابيان اينکه ايران اسلامي مملو از استعدادهاي فراوان است، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز بارها تأکيد کرده‌اند که کارها را به جوانان خوش‌فکر و بااستعداد بسپاريم.

وي اظهار کرد: در بدو ورود انقلاب اسلامي به پنجمين دهه حيات بابرکتش امروز باافتخار بايد اعلام کرد که با پشتوانه مردم و جوانان، آينده‌اي روشن، بااقتدار و صلابت و موفقيت در انتظار مردم ايران اسلامي است.

وي افزود: جوانان بايد بدانند، راه‌حل‌ها داخل کشور است. يک مجموعه جوان، مؤمن و مسلط به اقتصاد در دولت مي‌تواند اهداف اقتصاد مقاومتي را محقق کند. مذاکره با آمريکا جز ضرر معنوي و مادي چيزي براي ملت ما نخواهد داشت.



وي بيان کرد: پيام رهبر انقلاب همه را موظف کرد تا به صحنه بيايند و با هر چه در توان است تلاش کرده و جهادي در همه‌ي عرصه‌ها، خصوصاً عرصه اقتصادي و فرهنگي با شتاب حرکت کنند.

وي تصريح کرد: پيام حضرت آقا وظيفه مسئولين ما سنگين‌تر و خطيرتر از گذشته کرده است. مردم مي‌دانند که تحريم‌ها و آمريکا مشکل اقتصاد ما نيست. برون‌رفت از مشکلات، تلاش مضاعف مسئولين را مي‌طلبد.
 
اين کارشناس مسائل سياسي گفت: امروز مطالبه گري در فرانسه در کف خيابان‌ها آمده است که بسياري از خبرگزاري‌هاي دنيا شوکه شده‌اند که در اين تجمعات عکس روي دستان مردم فرانسه، عکس حاج قاسم سيلماني بوده است در يمن، مصر و ليبي قيام مي‌شود عکس از رهبر امام و رهبر نظام جمهوري اسلامي ايران بر روي دستان مردم آن‌ها ديده مي‌شود.
 
وي افزود: هشت وزير به رهبري نامه نوشته‌اند و اعلام مي‌کنند که کشور به بن‌بست رسيده است و اين نامه که به‌اصطلاح محرمانه را رسانه‌اي مي‌کنند که به مردم اعلام کنند رهبري نگذاشت، ما به اين‌ها عرض خواهيم کرد و به همه دوستداران آن‌ها، ما شمارا بچه‌هاي ايران مي‌دانيم البته بعضي از شما نه همه شمارا بچه‌هاي انقلاب مي‌دانيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html