پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229770
مقام معظم رهبري داد عدالت ميزنند/نجات اقتصاد ما تبادل با کشوررهاي همسايه
تاریخ انتشار : 1397/11/26 14:32:51
نمایش : 1672
کارشناس مسائل اقتصادي در چهارمحال و بختياري گفت: اگر نگاه مسئولان ما به اينکه بايد روابط خارجي با اروپا را ادامه دهيم عوض مي شد ما ميتوانستيم از ظرفيت کشورهاي هماسيه نيز به خوبي استفاده کنيم.
بهروز مرداني نژاد کارشناس مسائل اقتصادي و مدرس دانشگاه در چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: ما خوشبختانه در طي چهل سال اخير در همه زمينه ها حرکت رو به رشدي داشته ايم اما متاسفانه با وضعيت اقتصادي مشکلاتي ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينکه در زمينه اقتصادي ما مشکلاتي را به همراه داريم تصريح کرد: چنانچه فرمايشات مقام معظم رهبري را در خصوص اقتصاد مقاومتي نتوانيم جامع عمل بپوشانيم به شدت آسيب خواهيم ديد.

مرداني نژاد ادامه داد: ما چاره اي نداريم جز اينکه از توان ، انرژي ، پتانسيل هاي داخلي ، روحيه جوانان استفاده کنيم و اتفاقا" راه حل هم همين جا است.

وي با اشاره به اينکه به کارگيري ظرفيت هاي موجود داخلي لازم و ضروري است بيان داشت: ما مي توانيم در مسائل اقتصادي کشورمان همان طور که رهبر عزيزمان تاکيد کرده است از جوانان اهل علم و دانش و همچنين شرکت هاي دانش بنيان استفاده کنيم .

مرداني نژاد با اشاره به اينکه ما بايد اقتصاد مقاومتي را عملياتي کنيم ادامه داد: ما بايد از نگاه ليبرالي عبور کرده و نگاه ويژه به ظرفيت هاي داخلي داشته باشيم و بر اساس توانايي هاي داخلي برنامه ريزي کنيم .

همه قابليت ها در کشور موجود است تنها يک مديريت قوي ميخواهيم

کارشناس اقتصادي در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سرمايه ها و نيروي انساني در کشور ما موجود است تاکيد کرد: تنها يک مديريت عالي ميخواهيم تا تمام حلقه هاي موجود را بتواند بهم وصل کند.

مرداني نژاد با تاکيد بر اينکه نگاه بايد عوض شود بيان داشت: اگر نگاه مسئولان ما به اينکه بايد روابط خارجي با اروپا را ادامه دهيم عوض مي شد ما ميتوانستيم از ظرفيت کشورهاي هماسيه نيز به خوبي استفاده کنيم.

وي با اذعان بر اينکه تمام هم و غم دولت مردان ما شده کشورهاي اروپا يادآور شد: بايد تبادلات اقتصادي با کشورهاي اروپايي را رها کنيم چراکه اينها آسيب مي زنند و تبادلات را با کشورهاي همسايه داشته باشيم تا بتوانيم اقتصاد را رونق ببخشيم.

مرداني نژاد تاکيد کرد : ما نه تکنولوژي داريم و نه کالاي صنعتي که کشورهاي اروپايي بتوانند از ما بخرند.

وي با تاکيد بر اينکه اشکال عمده ما بر اين است که فرمايشات رهبرمان را همان طور که ايشان مي فرمايند عملياتي نميکنيم و اين خود ضربه بزرگي را به ما وارد مي کند خاطر نشان کرد: دولت مردان ما دچار روزمرگي شده اند و همين امر موجب شده که فساد شکل گيرد و يک عده آدم زرنگ سوء استفاده کنند.

مرداني نژاد در پايان اظهار کرد: مقام معظم رهبري همواره داد عدالت را مي زنند و براي اجراي فرمايشات حضرت آقا بايد چهل سالگي دوم انقلاب را نيز همه باهم بسازيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html