پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229768
سالن‌هاي ورزشي نقش بسزايي در شکوفايي استعدادهاي ورزشي در شهرها دارد
تاریخ انتشار : 1397/11/24 12:42:06
نمایش : 1849
مسئول برگزاري مسابقات دهه فجر شهرستان فارسان گفت: برپائي اين سالن‌هاي ورزشي نقش بسزايي در شکوفايي استعدادهاي مختلف ورزشي و جذب جوانان به سمت‌وسوي ورزش داشته است و همين‌که در مسابقات نونهالان روستايي ما اين‌چنين تيم‌هاي قدرتمندي با شور و حرارت در مسابقات شرکت مي‌کنند و تعدد تيم‌ها و سطح بالاي مسابقات گواه بر اين امر است.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت چهلمين طلوع انقلاب اسلامي مسابقات فوتسال نونهالان تحت عنوان جام دهه فجر در روستاي فيل آباد از توابع بخش باباحيدر در شهرستان فارسان برگزار شد.

در اين مسابقات که با ميزباني باشگاه فجر فيل آباد و حوزه مقاومت بسيج امام حسن (ع) باباحيدر برگزار شد 9 تيم از سراسر شهرستان فارسان شرکت کردند که نهايتاً تيم‌هاي باشگاهي شهيد همت فارسان به مقام اول و تيم پايگاه صاحب‌الزمان باباحيدر به مقام دوم و تيم اتحاد فارسان به مقام سوم دست يافتند و با اهداء جام قهرماني و توزيع مدال از تيم‌هاي برتر تجليل شد.


 
وحيد هلاکوئي فرمانده پايگاه امام سجاد فيل آباد و مسئول برگزاري مسابقات در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون اين مسابقات گفت: انقلاب اسلامي ايران در طي چهل سال عمر بابرکت خود خدمات ارزنده‌اي را به ملت ايران ارائه داد که اين خدمات در عرصه‌هاي ورزشي نيز بسيار قابل‌توجه است. برپائي سالن‌هاي ورزشي متعدد در نقاط مختلف شهرستان فارسان ازجمله فيل آباد را مي‌توان به‌عنوان نمونه کوچکي از اين خدمات برشمرد.


 
وي ادامه داد: برپائي اين سالن‌هاي ورزشي نقش بسزايي در شکوفايي استعدادهاي مختلف ورزشي و جذب جوانان به سمت‌وسوي ورزش داشته است و همين‌که در مسابقات نونهالان روستايي ما اين‌چنين تيم‌هاي قدرتمندي با شور و حرارت در مسابقات شرکت مي‌کنند و تعدد تيم‌ها و سطح بالاي مسابقات گواه بر اين امر است.

وي در ادامه گفت: انشاالله در صورت حمايت مسئولين از پايگاه هاي مقاومت بسيج و حوزه امام حسن (ع) مي‌توان شاهد رشد بيشتر جوانان اين منطقه و ارائه خدمات بيشتر به مردم منطقه باشيم.

انتهاي پيام
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html