پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229731
شروع طوفاني داشتيم/ اشتهاي بازيکنان تمام نشدني بود
تاریخ انتشار : 1397/10/18 10:46:08
نمایش : 2457
سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال با اشاره به برد ايران مقابل يمن، گفت: تيم ملي کشورمان شروع طوفاني در جام ملت هاي آسيا داشت و توانست يمن را با گل هاي زياد شکست دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در خصوص پيروزي ۵ بر صفر تيم ملي ايران برابر يمن گفت: بازي خيلي خوبي را شاهد بوديم. شروع طوفاني داشتيم و توانستيم در اولين بازي ۵ گل به ثمر برسانيم. تک تک بازيکنان ما عملکرد فوق العاده اي داشتند و با توجه به اينکه بازي ها را هجومي آغاز کرديم توانستيم در همان نيمه اول  کار را تمام کنيم.

وي خاطرنشان کرد: با اينکه مي دانستيم پيروز شديم اما اشتهاي بازيکنان ما تمام شدني نبود و توانستيم در نيمه دوم هم دو بار ديگر دروازه يمن را باز کنيم. گل هاي زياد مي تواند در بازيهاي بعد براي ما مفيد واقع شود. اگر بتوانيم ويتنام را هم شکست دهيم به طور حتم به عنوان اولين تيم از گروه خود صعود خواهيم کرد.

سرمربي پيشين استقلال در خصوص شرايط تيم يمن هم گفت: به اعتقاد من اين تيم در دقايقي از بازي هم عملکرد خوبي مقابل ما داشت و لحظاتي هم تيم ما را اذيت کرد. اما به قول فوتبالي ها زور يمني ها به ما نرسيد و توانستيم در پايان با ۵ گل اين تيم را شکست دهيم.

مظلومي در مورد ديدار روز شنبه ۲۲ دي ماه  ايران برابر ويتنام هم افزود: به طور  حتم حالا تيم هاي عراق و ويتنام ما را آناليز مي کنند و ويتنام هم نمي خواهد مقابل ما با گل هاي زياد شکست بخورد. بنابراين اعتقاد دارم روز شنبه شاهد بازي خوبي از دو تيم خواهيم بود.

وي در پاسخ به اين پرسش که کدام بازيکن ايران در اين ديدار عملکرد بهتري داشت، گفت: همه بازيکنان ما خوب بودند و نمي توانيم نام يک نفر را به کار ببريم.   تمامي ملي پوشان بازي قابل قبولي از خود ارائه دادند که باعث پيروزي ۵ بر صفر ما شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html