پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229706
تحريم ها ما را راکد نکرد بلکه موجب خودکفاييمان شد
تاریخ انتشار : 1397/10/02 09:00:08
نمایش : 1947
رئيس جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: نه تنها تحريم ها ما را راکد نکرد بلکه موجب خودکفايي هرچه بيشتر ما شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ذبيح الله  غريب رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛  مهن ترين داشته کشور را حضور مقام معظم رهبري دانست و گفت:وجود رهبر معظم انقلاب در کشور مو جب استقلال و ايجاداتحاد وهمدلي شده است که درسراسر جهان نيز همه به اين امر اقرار ميکنند.

وي بابيان اينکه بايد از همه داشته هايمان براي خدمت گذاري استفاده کنيم تصريح کرد: چهارمحال و بختياري داراي ظرفيت عظيم و نيروهاي خبره در عرصه کشاورزي است به طوري که هر قدر در اين حوزه سرمايه گذاري کنيم نه تنها ضرر نميکنيم بلکه رفع مشکلات اقتصادي و بيکاري جوانان داشته و خود کفا خواهيم شد.

غريب با بيان اينکه از ابتداي انقلاب تاکنون بيش از ۵۷هزار هکتار اراضي داخلي به مردم واگذارشده است گفت:اين حجم از واگذاري ها در استان معادل ۲۰درصد کل اراضي ملي است.

رئيس سازمان جهادکشاورزي چهارمحال وبختياري تحريم ها را بي اثر در حوزه کشاورزي دانست و افزود:نه تنها تحريم ها ما را راکد نکردند بلکه موجب خودکفايي هرچه بيشتر ماشده است.

وي به خودکفايي در اکثر محصولات اشاره و گفت:۶۰درصد نيشکر در داخل توليد مي شود .

غريب رتبه دوم در آبياري تحت فشار را از آن استان دانست و افزود: در حال حاضر بيش از ۱۸هزار هکتار آبياري نوين مي شود.

غريب احداث سردخانه براي کاشت سيب زميني را يکي از بزرگترين اقدامات اين سازمان عنوان و گفت: در سال هاي گذشته برداشت سيب زميني بخاطرنبود جايگاهي براي نگه داري دچارمشکل ميشد که امروزه با احداث سردخانه ها قادر به نگه داري بيش از صدهزار تن سيب زميني در اين سرد خانه ها هستيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html