پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229696
مديرکل راه وشهرسازي چهارمحال و بختياري
احداث پاسگاه پليس راه کوهرنگ- مسجدسليمان
تاریخ انتشار : 1397/09/27 09:21:49
نمایش : 1741
مديرکل راه وشهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: به منظور افزايش ايمني در ترددهاي سطح استان و با توجه به کوهستاني بودن اکثر مسيرهاي موجود انجام اقدامات لازم در خصوص احداث پاسگاه پليس راه کوهرنگ- مسجدسليمان در اولويت قرار گرفت.
داريوش حسيني مديرکل راه وشهرسازي چهارمحال و بختياري در گفت و با جهانبين نيوز، از هفتمين نشست کميسيون مديريت اجرايي ايمني و حمل و نقل چهارمحال و بختياري، گفت: به منظور افزايش ايمني در ترددهاي سطح استان و با توجه به کوهستاني بودن اکثر مسيرهاي موجود، انجام اقدامات لازم در خصوص احداث پاسگاه پليس راه کوهرنگ- مسجدسليمان در اولويت قرار گرفت.

حسيني افزود: مقرر گرديد اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان پيگيري‌هاي لازم در جهت تخصيص بودجه احداث پاسگاه پليس راه در مسير بروجن- لردگان را انجام دهد.

وي اضافه کرد: در جهت افزايش ايمني کاميون‌هاي حامل مواد سوختي، پليس راه با همکاري شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي استان نسبت به افزايش کنترل، رصد و کليه اقدامات لازم در جهت تردد اين محموله‌ اقدام کنند و مانع از تردد اين کاميون‌ها در مسيرهاي پرخطر در سطح استان شوند.

حسيني از احداث پايگاه امدادي اورژانس در شمال غربي ميدان کوهرنگ خبر داد و گفت: پس از ارائه نقاط پيشنهادي توسط مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان امکان‌سنجي مناطق، مجوزات لازم در خصوص احداث پايگاه صادر مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html