پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229680
گسترش رويش‌هاي انقلاب موجب شکست دشمن در تهاجم به معنويات خواهد شد
تاریخ انتشار : 1397/09/21 09:02:20
نمایش : 1757
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: رويش‌هاي انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش اين رويش‌ها، دشمن در تهاجم به معنويات نيز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار دست‌اندرکاران کنگره‌ شهداي استان خراسان جنوبي که در تاريخ ۱۴ آبان ۹۷ برگزار شده بود، صبح امروز (سه‌شنبه) در محل اين همايش در بيرجند منتشر شد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در اين ديدار، استان خراسان جنوبي را استاني مؤمن‌خيز و عالم‌پرور خواندند و با تجليل از سابقه حضور پر شور و مؤثر مردم اين استان در نهضت انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، گفتند: امروز بزرگداشت شهيدان از بهترين و شريف‌ترين کارهاست و کشور به آن احتياج دارد.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به تهاجم خطير دشمنان در مسائل معنوي، افزودند: البته رويش‌هاي انقلاب در سراسر کشور محسوس است و با تلاش و گسترش اين رويش‌ها، دشمن در تهاجم به معنويات نيز همچون جنگ سخت، شکست خواهد خورد.

ايشان با تأکيد بر لزوم برگزاري با کيفيت بزرگداشت شهيدان و ثبت و ضبط خاطرات و شرح احوال آنان، گفتند: شهيدان عزيز در زمان حياتشان با جان خود وارد ميدان دفاع شدند، و امروز با هويت و معنويت خود از کشور و اسلام دفاع مي‌کنند، بنابراين دفاع مقدس تمام‌شدني نيست و يک حقيقت در حال پيشرفت است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html