پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229678
اعتصاب رسمي بازيکنان پرسپوليس/ احتمال بازي نکردن سرخها برابر پارس
تاریخ انتشار : 1397/09/21 08:59:11
نمایش : 2990
کاپيتان هاي اول و دوم پرسپوليس در گفتگو با مهر اعلام کردند از روز چهارشنبه تمرينات اين تيم برگزار نخواهد شد و سرخپوشان به دليل وضعيت نامشخص باشگاه ممکن است برابر پارس جم به ميدان نروند.
سيدجلال حسيني و حسين ماهيني، کاپيتان هاي پرسپوليس، امروز سه شنبه در محل باشگاه حضور پيدا کردند. آن ها پس از جلسه با حميدرضا گرشاسبي و ايرج عرب، با توجه به مشکلات موجود و نامشخص بودن وضعيت مديريت باشگاه، در گفتگو با خبرنگار مهر رسما اعلام کردند: «تيم فوتبال پرسپوليس از فردا تمرينات خود را تعطيل خواهد کرد و در جلسه اي با بازيکنان عدم حضور در بازي روز جمعه را نيز بررسي مي کنند.»

کاپيتان هاي پرسپوليس در پي اتفاقاتي که امروز روي داد و بيانيه اي که صادر شد، در محل باشگاه حضور يافتند. اين حضور پس از آن اتفاق افتاد که حميدرضا گرشاسبي صبح امروز در گفتگويي تلفني از اعضاي تيم خواسته بود تمرين را انجام بدهند و پس از آن براي صحبت به باشگاه بيايند.

حسين ماهيني کاپيتان دوم پرسپوليس که همراه با کاپيتان سرخپوشان در جلسه اي با حميد رضا گرشاسبي حضور پيدا کرده بود به خبرنگار مهر گفت: ما قصد داشتيم از امروز سه شنبه تمرين نکنيم ولي با صحبت هاي آقاي گرشاسبي و احترامي که براي ايشان قائل هستيم اجراي اين تصميم را عقب انداختيم اما با توجه به اينکه باشگاه با وضعيت پيش آمده، دچار مشکل است از فردا تمرين نمي کنيم. اميدواريم با اقدام هايي که صورت مي‌گيرد، اين شرايط به سرعت پايان يابد. اين کار را هم براي روشن شدن وضعيت خودمان و پرسپوليس انجام مي دهيم.

حسين ماهيني ادامه داد: با شرايط عجيب و غريبي روبرو شده ايم. همه چيز در باشگاه داشت خوب پيش مي رفت. با مديريت خوب آقاي گرشاسبي، باشگاه از بدهي ها و پرونده هاي خودش کم مي کرد و هم تيم روند صعودي داشت. تمام اين حرص و جوش خوردن ها و با مصدوميت بازي کردن ها براي اين بود که در نيم فصل دوم کار کسب سومين قهرماني پياپي را يکسره کنيم. به اين فکر مي کرديم بعد از حضور در نيمه نهايي و فينال ليگ قهرمانان سال بعد کار را در فينال تمام کرده و قهرمان مي شويم ولي يک دفعه همه چيز زيرو رو شد.

وي ادامه داد: همه ما در شوک هستيم. خيلي زحمت کشيديم و تلاش کرديم تا به اينجا برسيم. در باشگاه هم خون دل زيادي خورده شد تا آن تمام بحران ها پشت سر گذاشته شود. به خدا با چنگ و دندان خودمان را بالا کشيده ايم. اصلا باورمان نمي شود که قرار است آخرش اين طور شود. بعضي يا نمي خواهند ما بيشتر از اين ادامه بدهيم يا متوجه نيستند چه شرايطي براي پرسپوليس به وجود آمده است. با يک تدبير ساده مي توانستند همه مشکلات را حل کنند اما گويا قرار نيست پرسپوليس رنگ ثبات، آرامش و موفقيت را ببيند.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: مثل اين است که يک دفعه با سر به ديوار خورده باشيم ما نمي خواهيم براي کسي مشکل ايجاد شود، واقعا ناچار به اين کار شديم. تمرين نمي کنيم تا بيايند ما و باشگاهمان را از اين بلاتکليفي خارج کنند. مي دانيم الان هواداران چه حالي دارند. تحمل اين يکي را ديگر نداريم ولي آن ها بايد بدانند حال همه ما از آنها خرابتر است.

کاپيتان دوم پرسپوليس اضافه کرد: تمام آن چه ساخته بوديم پيش چشمانمان در حال خراب شدن است. ما يک تيم و گروه خوب شده بوديم. به خدا خيلي همدل بوديم اما الان نمي دانيم چه چيزي انتظارمان را مي کشد. يک سال منتظر اين لحظه بوديم که پنجره باز شود و نفسي بکشيم ولي الان ديگر کلاً نمي توانيم نفس بکشيم و راه گلويمان را بسته اند. مشکل خاصي نداشتيم همه چيز روال عادي داشت ولي يک دفعه انگار زلزله آمده باشد. الان مقطعي است که ما بايد خودمان را تقويت مي کرديم. منابع مالي خوبي هم براي باشگاه وجود داشت. اما به خاطر اين بلاتکليفي به آن ها دسترسي نداريم.

ماهيني تصريح کرد: آقاي گرشاسبي و آقاي عرب دنبال اين بودند که تا بعد از ديدار با سپاهان صبر کنيم ولي مساله اين است که آن ها هم خودشان وضعيت نامعلومي دارند. اگر مي دانستيم آنها هستند و مثل هميشه به قول خود عمل مي کردند و ما هم با همه مشکلات کنار مي آمديم تا روند خوب تيممان تغيير نکنند اما چون به اين دو نفر هم اعتماد نشده است و آنها را هم بلاتکليف نگه داشته اند تصميم گرفتيم خواسته خودمان را عملي کنيم.

سيد جلال حسيني نيز پس از اين نشست، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خيلي ساده بايد بگويم واقعاً خسته شده ايم. ديگر نمي توانيم اين شرايط را ادامه بدهيم. به همين دليل تصميم گرفتيم تمرينات را از فردا ،چهارشنبه، تعطيل کنيم تا وضعيت پرسپوليس روشن شود. ما دنبال ثبات در مديريت باشگاه و آرامش پرسپوليس بوديم و هستيم ولي بي فايده است چون ديگران اين ثبات را نمي خواهند.

وي ادامه داد: متاسفانه بسياري روبروي ما و پرسپوليس قرار گرفته اند و مي خواهند جلوي موفقيت باشگاهمان را بگيرند. توجه ندارند که ما چه وضعيتي را پشت سر مي گذاريم و آن چه جريان دارد تا چه حد آزار دهنده و فلج کننده است. ما دنبال هياهو نبوديم و نيستيم. کاري هم به ديگران نداريم که چه امکانات و شرايط مطلوبي دارند فقط مي خواهيم به ما هم اجازه بدهند روند عادي و خوبي که داشتيم را ادامه دهيم.

حسيني ادامه داد: مشکل و سختي داشتيم ولي روز به روز با درايت مشکلات مان در حال حل شدن بود و روندمان چه در باشگاه و چه در تيم رو به رشد بود ولي يک دفعه ترمز ما را کشيدند. اصلاً نمي دانند يا متوجه نيستند دو پنجره نقل و انتقالات به روي ما بسته بود و در اين پنجره نقل و انتقالات که باز مي شود بايد بازيکن جذب کنيم ولي وضعيت مديريت مشخصي نداريم و به همين دليل نمي توانيم از امکانات مالي که باشگاه دارد استفاده کنيم . همه پنجره ها و روزنه هاي اميد به روي ما بسته شده است.

وي ادامه داد: اگر هم بخواهيم نمي شود با اين شرايط ادامه داد چرا که واقعا مأيوس شده ايم ما داشتيم خوب پيش مي رفتيم اما اصلا نميدانيم چرا اين طور شد. همين الان اردويي که قرار بود در قطر داشته باشيم وضعيت نامعلومي دارد چون به دليل بلاتکليف بودن مديريت نتوانسته ايم آن را نهايي کنيم. همه چيز مهيا است براي اينکه مشکلات پرسپوليس حل شود اما اجازه دسترسي برايمان قطع شده است. به خاطر اين مشکلاتي که برايمان بوجود آورده اند  باشگاه نه به در آمد هاي خودش از ليگ قهرمانان دسترسي دارد و نه اسپانسر به تعهداتش عمل مي کند. با اين شرايط که نمي توان کار کرد. بعدا که نتيجه نگيريم چه کسي مي خواهد اين مسايل و تبعات آن را گردن بگيرد؟

کاپيتان سرخپوشان خاطر نشان کرد: آقايان گرشاسبي و عرب لطف دارند. سعي خودشان را هم کرده اند ولي چون بلاتکليف هستند آن ها هم نمي توانند کار کنند يا دستوري بدهند، پس ما هم از فردا تمرينات را تعطيل مي کنيم.

سيد جلال حسيني در ادامه صحبت هاي خود گفت: مي خواهيم ثبات مديريتي و همان شرايط رو به پيشرفت به باشگاه برگردد. ما براي ليگ قهرمانان سال بعد برنامه ويژه اي داشتيم ولي الان نمي دانيم چه خواهد شد. تقاضاي ما از هرکس که مي تواند کمک کند اين است که پرسپوليس را از اين بلاتکليفي خارج کنند. تا اين لحظه عدم حضور در تمرينات قطعي است و در جلسه اي که با بازيکنان خواهيم داشت درباره عدم حضور در بازي روز جمعه هم تصميم مي گيريم.

کاپيتان پرسپوليس در پايان تصريح کرد: رسانه ها، هواداران و مسئولان شاهد هستند که همه اعضاي تيم در اين مدت در کمال فداکاري و تعصب، همه اين مشکلات را تاب آورند و اگر الان اين تصميم را گرفته ايم ناچاريم، چرا که براي نجات پرسپوليس و خارج ساختن آن از اين وضعيت همه راه ها را رفته ايم اما به نتيجه اي نرسيده ايم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html