پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229671
مذاکره، اشتباه بزرگ ديپلماسي بود!/ برجام، محدوديت‌هاي ايران را افزايش داد
تاریخ انتشار : 1397/09/19 10:46:23
نمایش : 1983
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: وزارت خارجه بايد رسما بيانيه صادر کند و با مردم صحبت کند و توضيح دهد، اينکه مي‌گفتند مي‌توانيم با مذاکرات تحريم‌ها را برطرف کرده و مشکلات را حل کنيم اشتباه بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص مذاکرات هسته‌اي اظهار کرد: از ابتداي مذاکرات رهبر معظم انقلاب تمام حوداث را پيش‌بيني و از بدعهدي‌هاي آمريکا و هم‌پيمانانش و خوش‌بين نبودن به مذاکرات صحبت مي‌فرمودند.

وي با بيان اينکه اصل مذاکرات فقط موضوعات هسته‌اي نيست؛ تاکيد کرد: موضوع اصلي اسلام و قانون اساسي است، آنها مي‌خواهند ما دينمان را کنار بگذاريم.

سردار نقدي با بيان اينکه دشمنان مي‌خواهند ما زير پرچم آن‌ها باشيم، گفت: همه پيش‌بيني‌هاي مقام معظم رهبري ثابت شد، آن‌ها با کشورهايي که پرچم عدالت‌خواهي و آزادي‌خواهي را بردارند و بگويند زير بار نظام ظالمانه نمي‌رويم مخالفند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران امتيازگيري در قبال محدوديت‌هاي هسته‌اي را حق مسلم ايران دانست و گفت: نه‌تنها امتيازاتي به ما نداند بلکه محدوديت‌ها را افزايش دادند.

سردار نقدي مسير مذاکرات با غرب را بيهوده دانست و تاکيد کرد: اين مذاکرات به‌هيچ‌وجه به جايي نخواهد رسيد و مسئولين ديپلماسي ما به جاي اينکه بخواهند خودشان را در اين اشتباه غرق کرده و به اين کار ادامه دهند،  از مردم عذرخواهي کنند.

وي با بيان اينکه بهتر است مشکلات اقتصادي کشور را در درون حل کنيم و آن را گره به مذاکرات نزنيم، تصريح کرد: وزارت خارجه بايد رسما بيانيه صادر کند و با مردم صحبت کند و توضيح دهد، اينکه مي‌گفتند مي‌توانيم با مذاکرات تحريم‌ها را برطرف کرده و مشکلات را حل کنيم اشتباه بود.

سردار نقدي تاکيد کرد: بايد صادقانه با مردم صحبت کنند و به همان مسير رهبري بپيوندند و با تکيه بر توان داخلي مشکلات را حل کنند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران با اشاره به اينکه روابط خارجه نبايد صرفا به ارتباطات در مذاکره و برجام و... ختم شود، خاطرنشان کرد: اگر صادقانه مطرح کنند مردم نير پذيرفته و همراهي مي‌کنند اگر بخواهند مدام مردم را گول بزنند و توجيه بياورند و وقت مردم را تلف کنند بعدها از مردم جواب بدي مي‌گيرند.

سردار نقدي در ادامه افزود: نبايد ما را به دنبال سراب بکشانند نبايد وقت مردم تلف شود و ظرفيت‌ها را معطل نگه دارند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران وضعيت اقتصادي کشورهاي اروپايي و آمريکا را بسيار خراب دانست و اظهار کرد: رفتارهايي که رئيس جمهور آمريکا در عرصه اقتصادي نشان مي‌دهد تمام موازين و اصول اقتصادي که خود غربي‌ها پايه‌گذاري کردند را لگدمال کرده است.

ورشکستي‌هاي آمريکا قطعي است و همان افول آمريکا است

وي با بيان اينکه آمار و ارقام خود آمريکا حاکي از کسري بودجه و بدهي‌هاي کلان است، افزود: درحال‌حاضر امريکا ۲۱ هزار ميليارد دلار بدهي به دنيا دارد و هر روز 2/5 ميليارد دلار بدهي به بدهي‌هاي آمريکا افزوده مي‌شود.

سردار نقدي به حرف‌هاي مسئولان کاخ سفيد و ورشکستگي قطعي آمريکا اشاره و گفت: مسئولان کاخ سفيد اعلام کرده است، در سال ۲۰۳۰ ميزان بدهي‌هاي خارجي آمريکا از درآمد ناخالص ملي جلو خواهد زد و در آن برهه بايد ورزشکستي قطعي اعلام کنند و اين زمان زودتر اتفاق مي‌افتد.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران تاکيد کرد: ديوانه‌بازي‌هاي ترامپ مشکلات اقتصادي آمريکا را حل نخواهد کرد توليد هيچ چيزي در آمريکا به صرفه نيست ورشکستگي آمريکا قطعي است و اين همان افول آمريکا است.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html