پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229669
جلسه تاج با وزير نامه تعليق را منتفي کرد/ تعيين تکليف هيات رئيسه
تاریخ انتشار : 1397/09/18 12:10:47
نمایش : 2763
نشستي که رئيس فدراسيون فوتبال صبح روز يکشنبه با وزير ورزش و جوانان داشت اوضاع فوتبال را به شرايط عادي بازگرداند و قرار است تکليف اعضاي هيات رئيسه هم در مجمع مشخص شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درحالي که اوضاع فوتبال ايران رو به تنش گذاشت و شرايط را براي ورود کنفدراسيون فوتبال آسيا و فيفا فراهم کرده بود تا نامه تهديد به تعليق را ارسال کنند، نشست صبح روز يکشنبه مهدي تاج با مسعود سلطاني فر شرايط را تغيير داد.

گروه ورزشي خبرگزاري مهر روز شنبه در خبري اعلام کرد نامه تعليق فوتبال ايران روز دوشنبه از سوي کنفدراسيون آسيا ارسال خواهد شد که انتشار اين خبر بازتاب و واکنش‌هاي زيادي در بين اهالي ورزش و سياست داشت. اين خبر از منبعي کاملا موثق و در ارتباط با کنفدراسيون فوتبال آسيا گرفته شده بود و ارسال نامه نيز قطعي بود. 

با اين حال انتشار همين خبر زمينه را براي برگزاري نشست مهدي تاج با مسعود سلطاني‌فر فراهم کرد. وزير ورزش که در روزها و هفته‌هاي اخير سکوت اختيار کرده بود و واکنشي به اتفاقات فوتبال نداشت، پس از آنکه متوجه جدي بودن ارسال نامه تعليق شد، صبح يکشنبه مهدي تاج را فراخواند. 

رئيس فدراسيون فوتبال نيز در نشست با وزير ورزش موارد مد نظر را مطرح کرد و پس از اين جلسه به محل کارش برگشت تا اوضاع فوتبال آرام شود. يک مقام بلند پايه در گفتگو با خبرنگار مهر تاکيد کرد پس از برگزاري اين نشست و توافق مهدي تاج با وزارت ورزش، موضوع ارسال نامه تعليق منتفي شده و قرار است امور فوتبال به خاطر آرامش تيم ملي به شرايط عادي بازگردد.

يکي از توافقات صورت گرفته بين وزارت ورزش و مهدي تاج تعيين تکليف اعضاي هيات رئيس در مجمع فدراسيون است که بايد اوايل ديماه برگزار شود. براين اساس اعضاي بازنشسته هيات رئيسه تا روز مجمع به کارشان ادامه خواهند داد تا اعضاي مجمع تکليف ماندن يا رفتن شان را مشخص کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html