پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229644
خدمت رساني بسيج تا پايان سال ادامه خواهد داشت/ از سال گذشته به صورت جدي در حوزه فضاي مجازي وارد شديم/ براي اولين بار جشنواره فعالان مجازي بسيج
تاریخ انتشار : 1397/08/27 11:48:37
نمایش : 1299
بيش از ۱۱۵۰ پروژه محروميت زدايي در هفته جاري که از روز ۲۹ آبان ماه در هفته بسيج اغاز مي شود، افتتاح و ۳ هزار واحد خرد اقتصاد مقاومتي به صورت خانگي آغاز به کار مي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  راه دانا؛ سردار غيب پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري هفته بسيج اظهار داشت: اين جلسه به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج سال ۹۷ است که فرصت خوبي براي ارائه بخشي از اقدامات بسيج در طول ماه هاي گذشته و آنچه که قرار است اتفاق بيفتد است.

وي در ادامه با اشاره به سالروز آغاز ولايت و امامت حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: پيشاپيش هفته وحدت که يکي از برکات جمهوري اسلامي است را تبريک مي گوييم.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه اين نشست گفت: دور خدمت رساني بسيج تا پايان سال ادامه خواهد داشت که البته همايش بزرگ در استاديوم آزادي برگزار شد و حضور چشمگير بسيجيان رقم خورد.


وي همچنين افزود: بيش از ۱۱۵۰ پروژه محروميت زدايي در هفته جاري که از ۲۹ ام هفته بسيج اغاز مي شود افتتاح مي شود و ۳ هزار واحد خرد اقتصاد مقاومتي به صورت خانگي افتتاح مي شود.


سردار غيب پرور با بيان اين مطلب که در هفته بسيج ۶ هزار گروه جهادي به مناطق مختلف اعزام مي شوند، عنوان کرد: براي اولين بار بسيج به انرژي خورشيدي وارد شده که در اين هفته ۳ هزار واحد تيروگاهي ۵ کيلو واتي توليد شده تا به خرد هرد به سقف ۱۰۰ کيلو واتي برسيم.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: طرح جديد بسيج ايران يار است که ۳۰ هزار دانش اموز از کارخانجات و صنايع توليدي کشور با هدف خودباوري در دانش اموزان بازديد مي کنند.


وي همچنين خاطر نشان کرد: در ادامه از ۱۵۰۰ مدير کارخانه و کارگاه هاي توليدي در بخش خصوصي و دولتي دعوت شده تا به مدارس رفته و توصيه هايي را در مورد صنايع اقتصادي براي ۳۰۰ هزار دانش اموز بدهند.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در هفته بسيج حدود ۸۰۰ ميز خدمت برپا مي شود که مواجه مسولان دولتي با مردم مي تواند يک مرهم و التيام براي مردم باشد نزديک شدن مردم به لايه مسئولين مي تواند کار مفيدي در عرصه خدمت محسوب شود.

وي با بيان اينکه در کشور ۳۹ هزار روستا داريم عنوان کرد: يکي از طرح هاي بسيج اين است که يک نگاه تحولي با توجه به اقليم کشور در بخش کشاورزي روستايي داشته باشد که حدود ۴ هزار مهندس کشاورزي در اين راستا به روستا ها اعزام مي شوند.


سردار غيب پرور همچنين افزود: در حوزه ديگر جشنواره فيلم مقاومت را داريم که دريافت آثار خارجي بسيار زياد بوده تا جايي که از روسيه، آمريکاي لاتين، شرق آسيا و ... بيش از ۹۰۰ اثر خارجي دريافت کرديم که به مدت سه روز از ۵ آذر اين جشنواره شروع مي شود


رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: دومين ويژه برنامه در هفته بسيج در خصوص يکي از صحنه هاي حساس ما بخش فضاي مجازي است که بسيج نمي تواند از اقتضائات روز عقب بماند از سال گذشته بسيج خيلي جدي وارد شده است که مجموعه فعاليت ها در ماه هاي گذشته براي اولين بار منتهي به جشنواره فعالان مجازي بسيج منجر شد که از ۸ آذر آغاز مي شود که ۲ روز رزمايش مجازي خواهيم داشت.


وي افزود: هدف ما از همايش مجازي بسيج اين است که در شبکه سازي اين فعالان موفق تر از قبل کار کنيم.


سردار غيب پرور با اشاره به سومين کار گروه سازمان بسيج در هفته بسيج عنوان کرد: سومين کارگروه مربوط به همدردي با يمن است انچه که در چند سال گذشته بر يمن گذشته ناشي از درد و رنجي است که بر مردم يمن گذشته است معتقد هستيم ک سعودي ها ماموريت پيدا کرده اند که به صورت وحشيانه به اين مردم مظلوم تاخت و تاز کند.


غيب پرور خاطر نشان کرد: امروز تقريبا تمام زيرساخت هاي يمن از بين رفته و خانه هاي مردم ويران شده اما دنياي زر و زور و مال اندوزان تود را به بيراهه زده اند و در اين هفته يک اظهار همدردي مهم با مردم يمن خواهيم داشت که بخشي از فعالان سياسي داخلي و خارجي حاضر خواهند شد.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در هفته بسيج امسال ۲۸ برنامه محوري براي سراسر کشور و ۶ برنامه مرکزي براي خود تهران خواهيم داشت.


وي با اشاره به خدمات بسيج به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: در خصوص زلزله کرمانشاه در روزهاي اول حدود ۱۵ هزار جهادگر بسيجي به کار گرفتيم که حدود ۱۹ ميليارد در اين منطقه هزينه شد ک اسکان اضطراري و موقت اولويت ما بود که حدود ۷ هزار کانکس را مستقر کرديم و در نصب ۸ هزار کانکس قرارگاه خاتم نيز همکاري کرديم و در آخرين مرحله ۱۰۰۰ واحد مسکوني را تقبل کرديم که حدود ۸۰۰ واحد آن را در اختيار مردم قرار داديم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html