پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229618
رئيس شوراي سياستگذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي شهرستان شهرکرد:
دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد براي آيندگان تبيين شود
تاریخ انتشار : 1397/07/23 10:30:41
نمایش : 1301
رئيس شوراي سياستگذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي شهرستان شهرکرد با اشاره به لزوم ثبت و بهره‌برداري از دستاوردهاي ۴۰ سالگي انقلاب‌اسلامي در شهرستان شهرکرد براي آيندگان گفت: تبيين اين دستاوردها بر عهده ما است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام احمدي در دومين جلسه‌ي شوراي سياست‌گذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي شهرستان شهرکرد اظهار کرد: براي حفظ دستاوردهاي انقلاب‌اسلامي کار تحقيقي و تبييني نياز است.

ضرورت تدوين دستاوردهاي انقلاب براي آيندگان

رئيس شوراي سياستگذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي شهرستان شهرکرد با اشاره به نقش انقلاب‌اسلامي در تحولات بين‌المللي خاطرنشان کرد: بمنظور ثبت و بهره‌برداري از دستاوردهاي ۴۰ سالگي انقلاب‌اسلامي در شهرستان شهرکرد براي آيندگان با توجه به شعار محوري افتخار به گذشته، اميد به آينده، بايد با استفاده از ابزار هنري کاري صورت بگيرد که به سهولت در دسترس مردم قرار گرفته و در همه‌ي حوزه‌ها ابتدا جمع‌آوري، تدوين و در پايان بصورت چند رسانه‌اي قابل بررسي شود.

وي در بخش ديگري از سخنانش با قدرداني از حضور مسئولين ستادهاي هماهنگي و اجرايي شهرهاي شهرکرد افزود: انقلاب‌اسلامي در طول اين چهل سال از توطئه‌هاي بيشماري عبور کرده‌است تا بدينجا رسيده که الآن در حوزه‌هاي مختلف حرف براي گفتن دارد و اينطور نيست که دشمن بخواهد با سياه‌نمايي آنها را ناديده بگيرد.

احمدي در بخش پاياني سخنانش از مسئولين کارگروه‌ها خواست تا با جديت براي شروع برنامه‌هاي چهلمين سالگرد اقدام کنند.

نتايج قابل توجهي از تبيين وضعيت شهرستان قبل و بعد از پيروزي انقلاب‌اسلامي بدست آمده است

در اين جلسه همچنين عبدالعلي ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به برگزاري چندين جلسه کارگروه تدوين سيماي شهرستان در قبل و بعد از انقلاب‌اسلامي تصريح کرد: در بسياري از شاخصه‌هاي پيشرفت و صنعت در شهرستان و استان قبل از انقلاب تقريباً صفر بوده‌ايم اما اکنون در جايگاهي قرار داريم که نياز است بصورت ملموس و به زبان ساده براي مردم گفته شود.

وي از شروع برنامه‌هاي اجرايي ستاد چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي در شهرکرد خبر داد و گفت: بمنظور بهره‌برداري از ظرفيت نهفته در معرفي دستاوردهاي حوزه بهداشتي، آموزشي، اقتصادي، صنعت و .. در استان براي معرفي خدمات انقلاب‌اسلامي، تا کنون چندين جلسه استاني و شهرستاني تشکيل شده‌است.

ارژنگ ادامه داد: همه‌ي برنامه‌هاي پيش روي مي‌بايست رنگ و بوي چهلمين سالگرد به خود بگيرد و شهرداران بعنوان مسئول ستاد هماهنگي و اجرايي شهر علاوه حداقل ۵ برنامه تبييني و خاص چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي در شهر خود برگزار نمايند.

فعاليت ستادهاي هماهنگي و اجرايي چهلمين سالگرد شهرستان نيازمند شتاب بيشتر است

در ادامه‌ي اين جلسه رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري نيز با تأکيد بر ضرورت شتاب‌گرفتن برنامه‌هاي شهرستان شهرکرد بعنوان الگويي براي شهرستان‌هاي ديگر گفت: دستورالعمل و محورهاي تبييني چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب‌اسلامي وظايف کارگروه‌هاي اجرايي و تبييني را مشخص کرده‌است.

علي گرجي از تدوين فرم خاص ثبت گزارش اقدامات چهلمين سالگرد براي هر شهر و کارگروه خبر داد و تصريح کرد: کارگروه‌هاي تبييني و اجرايي بايد برنامه‌هاي پيش‌بيني شده‌ي خود را براي دبيرخانه ستاد شهرستان ارسال نمايند.

وي در پايان جلسه با تأکيد بر اهميت يوم الله ۱۳ آبان در تحولات سياسي کشور خاطرنشان کرد: برنامه هاي گراميداشت يوم الله ۱۳ آبان در استان چهارمحال و بختياري به مدت طول يک هفته با عنوان هفته‌ي استکبارستيزي و استکبارشناسي برگزار مي شود.

گفتني است در پايان اين جلسه چندين مسئول کارگروه و مسئول ستاد هماهنگي و اجرايي گزارش اقدامات خود را بيان کردند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html