پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229569
اقتدار بسيجيان چهارمحال و بختياري در رزمايش محمد رسول‌الله (ص) ۲ به وضوح ديده شد
تاریخ انتشار : 1397/06/17 09:16:19
نمایش : 1773
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: اقتدار بسيجيان و اعلام آمادگي همه‌جانبه آن‌ها به وضوح در اين رزمايش ديده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه در صبحگاه مشترک رزمايش اقتدار عاشورايي سپاهيان محمد رسول‌الله (ص) ۲ که در تيپ  ۴۴ قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان مدافع حرم و ۲ هزار و ۴۳۸ شهيد دفاع مقدس اين استان اظهار کرد: رزمايش بزرگ عاشورايي بسيجيان درقالب ۲۰ گردان بيت‌المقدس در سراسر استان از روز گذشته آغاز شده است.

وي تصريح کرد: در اين رزمايش شاهد حضور گسترده و پرشور بسيجيان، بوديم.

سردار اکبري ادامه داد: اقتدار بسيجيان و اعلام آمادگي همه‌جانبه آن‌ها به وضوح در اين رزمايش ديده شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ما تاکنون در همه جنگ‌ها و در تمام ماموريت‌ها پيروز بوده‌ايم اذعان داشت: به اميد خدا و با همکاري و هم‌دلي بين تمام بسيجيان و با همت دولتمردان در جنگ تحريم اقتصادي هم پيروز خواهيم شد.

ويتاکيد کرد: در رزمايش محمد رسول الله (ص) ۲،  ۱۵۰ گروه جهادي در مناطق محروم حضور پيدا خواهد کرد و ما بسيجيان اعلام مي‌کنيم هرجايي که باري به زمين برسد ما مي‌توانيم به کمک آن‌ها برويم تا پيروز شويم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html