پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229547
کشف بيش از ۴۰۰ كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1397/06/01 10:21:45
نمایش : 1860
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري از کشف ۴۰۴ کيلو ترياک در بازرسي از يك دستگاه تريلر و دستگيري يک سوداگر مرگ خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در پي وصول گزارشي مبني‌بر قصد يک سوداگر مرگ براي انتقال عمده مواد مخدر از استان کرمان به مقصد شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و انجام كار اطلاعاتي دقيق با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و شهرستان سيرجان تريلر حامل موادمخدر را شناسايي و متوقف كردند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ۴۰۴ كيلوگرم ترياك جاساز كشف و يک قاچاقچي دستگير شد.

غلامزاده در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ طي سال جاري به طور جدي در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html