پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229504
بازجويي از نتانياهو به اتهام فساد مالي ازسرگرفته مي‌شود
تاریخ انتشار : 1397/04/16 10:00:57
نمایش : 2227
بازجويي پليس رژيم صهيونيستي از نخست وزير اين رژيم به اتهام فساد مالي و اختلاس روز سه شنبه هفته جاري از سر گرفته خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فلسطين اليوم، قرار است طي روز سه شنبه هفته جاري بازجويي از بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي به اتهام فساد مالي و اختلاس از سر گرفته شود.

بر اساس اين گزارش، اين در حالي است که همسر نتانياهو نيز در پرونده فساد مالي وي متهم است. 

پليس رژيم صهيونيستي از آغاز سال ۲۰۱۷ تاکنون بارها نتانياهو را به اتهامات فساد و اختلاس تحت بازجويي قرار داده است.

شبکه ۱۲ تلويزيون رژيم صهيونيستي اعلام کرد که پليس اين رژيم بازجويي از نتانياهو در مورد پرونده هاي موسوم به فساد ۳۰۰۰ (فساد مالي مربوط به قرارداد زيردريايي هاي اسرائيلي) و پرونده ۴۰۰۰ (در مورد ارتباط بين نخست‌وزير اسرائيل و شائول الويخ، صاحب شرکت مخابراتي Bezeq با سايت خبري والا) را ازسرخواهد گرفت.

اين در حالي است که نتانياهو علاوه بر دو پرونده فساد مذکور، در پرونده هاي ديگري نيز به فساد متهم شده است؛ پرونده هاي موسوم به ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰.

پرونده ۱۰۰۰ مربوط به هدايايي است که نتانياهو و خانواده‌اش از بازرگانان خارجي به صورت غيرقانوني دريافت کرده‌اند. اين هدايا به ويژه از سوي آرنون ميلچن ميلياردر آمريکايي دريافت شده و شامل قوطي‌هاي سيگار فاخر براي نتانياهو بوده است. ساره همسر وي نيز بهترين انواع مشروبات الکلي و جواهرات را دريافت کرده است. اين هدايا طي ساليان طولاني ادامه داشته و ارزش آنها به صدها هزار شيکل مي‌رسد.

پرونده ۲۰۰۰ نيز مربوط به اتهامات مطرح شده در خصوص تبادل رشوه بين نتانياهو و ناشر روزنامه يديعوت آحارونوت است که در مجموعه‌اي از ديدارهاي ثبت شده بين دو نفر رد و بدل شده است. اين رشوه مربوط به پوشش نتانياهو در اين روزنامه بوده و توافقي در اين خصوص به دست آمده و قرار شده چهره اي مثبت و خوب از نتانياهو ارائه شود و در مقابل نتانياهو نيز از اين روزنامه در برابر روزنامه صهيونيستي اسرائيل اليوم حمايت کرده يا براي جلوگيري از صدور هفته نامه اين روزنامه وارد عمل شود.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html