پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229481
از تيم‌هاي اروپايي پيشنهاد داريم/ من بمانم وحيد هم مي ماند
تاریخ انتشار : 1397/04/09 09:17:10
نمایش : 2431
خرم‌آباد- دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران گفت: من و وحيد اميري پيشنهادهايي براي بازي در تيم‌هاي ديگر داريم و فکر مي کنم شما مردم استقبال کنيد از اينکه به تيم‌هاي خوب اروپايي برويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا بيرانوند عصر جمعه در جمع مردم خرم آباد با اشاره به اينکه افتخار مي کنم فرزند اين استان هستم و احساس غرور مي کنم که همشهري هايي مثل شما مردم عزيز دارم، اظهار داشت: امروز روز به ياد ماندني براي من بود که هيچ وقت آن را فراموش نمي کنم.

وي تصريح کرد: اميدوارم سال هاي سال بتوانيم براي اين مردم عزيز افتخار آفريني کنيم.

دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه ۵ سال با پرسپوليس قرارداد دارم و افتخار دارم که ۲ سال توانستيم با پرسپوليس قهرمان شويم، تصريح کرد: افتخاري بود که در بازي هاي جام جهاني نيز حضور داشتيم.

بيرانوند با بيان اينکه من و وحيد اميري پيشنهاداتي براي بازي در تيم هاي ديگر داريم، فکر مي کنم شما مردم استقبال کنيد از اينکه به تيم هاي خوب اروپايي برويم، تصريح کرد: البته اگر قرار است در تيم هاي آسيايي باشيم، مسلماً هيچ وقت پرسپوليس را تنها نمي گذاريم.

وي با تاکيد بر اينکه در صحبت با مسئولان باشگاه پرسپوليس نيز گفته ام هرجور صلاح مي دانيد، يادآور شد: اما اگر من در پرسپوليس ماندم وحيد هم مي ماند.

دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اينکه مطمئنم موفقيت هايي که به دست آورديم به خاطر دعاي خير همشهري هاي عزيز و خانواده ام بود، افزود: در مورد گرفتن پنالتي رونالدو واقعا تمرکز کردم و مي دانستم اين اتفاق يکي از شانس هاي زندگي من است، من فقط چشمانم را بستم تا به جايي که تمرکز کرده ام بروم.

بيرانوند با اشاره به اينکه فکر مي کنم جواب تمام سختي هايم را گرفته ام، ادامه داد: وحيد اميري هم واقعا جنگيد و اميدوارم شما لذتش را ببريد.

وي خاطرنشان کرد: از مسئولين لرستان مي خواهم واقعا به ورزش استان توجه کنند،  مطمئنم عليرضا بيرانوندهاي زيادي هستند که دوست دارند ديده شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html