پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229456
گفت‌وگوي بازيکنان تيم فولاد خوزستان با جهانبين نيوز؛
دعاي هشتاد ميليون ايراني پشت سر تيم ملي/ اميدوار به صعود از گروه مرگ هستيم
تاریخ انتشار : 1397/04/04 10:01:21
نمایش : 1875
کمتر کسي فکر مي‌کرد ايران، چنين نتايجي را کسب کند، در بازي با اسپانيا استحقاق يک امتياز را داشتيم ،انشاالله، شاهد صعود تيم ملي باشيم چون همانطور که همگان مي‌دانند دعاي هشتاد ميليون نفر پشت تيم ملي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز، اردوي آماده‌سازي تيم فوتبال فولاد خوزستان براي حضوري قدرتمندانه در بازي‌هاي ليگ هجدهم (فصل ۹۸-۹۷) فوتبال ايران در مجموعه ورزشي دانشگاه شهرکرد به مدت ۱۰ روز داير شده است.

امسال تيم منسجم و خوبي داريم، هدف ما قهرماني است

حسن بيت سعيد بازيکن تيم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت: خدا را شکر در اين يک هفته شرايط خوبي در شهرکرد فراهم است.

وي در ادامه بيان داشت: با توجه به ارتفاع بلند اين استان از سطح دريا شرايط مناسبي براي آماده‌سازي بدني فراهم است و در طول اين يک هفته تمرينات سخت و فشرده را پشت سر گذاشته‌ايم.

بيت سعيد با اشاره به اينکه قرار است چند بازيکن به تيم اضافه شوند افزود: امسال تيم منسجم و خوبي داريم متشکل از بازيکنان جوان و بازيکنان با تجربه و شرايط به‌گونه‌اي است که فقط به رتبه‌هاي بالاي جدول نگاه مي‌کنيم، فکر مي‌کنم امسال سال خوبي براي تيم فولاد باشد.

 وي با اشاره به حضور تيم ايران در بازي‌هاي جام جهاني و درخشش بازکنان در اين بازي‌ها افزود: کمتر کسي فکر مي‌کرد ايران، چنين نتايجي را کسب کند.

اين بازيکن تيم فولاد خوزستان گفت: در بازي با اسپانيا استحقاق يک امتياز را داشتيم، بازيکنان خيلي خوب کار کردند و مسحقق بهترين ها هستند، انشاالله يک دست و با دعاي خير مردم ايران، شاهد صعود تيم ملي باشيم چون همانطور که همگان مي‌دانند دعاي هشتاد ميليون نفر پشت تيم ملي است.

بيت سعيد ابراز اميدواري کرد تيم فوتبال ايران مقابل پرتغال نتيجه مطلوبي بگيرد و بتواند به دور بعد جام جهاني صعود کند.

آماده حضور در مسابقات ليگ برتر هستيم

عبدالله کرمي يکي ديگر از بازيکنان تيم فولاد خوزستان نيز در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز با ابراز رضايت از شرايط اردوي پيش فصل تيم فولاد خوزستان در شهرکرد اظهار داشت: اين استان به دليل داشتن آب و هواي مساعد و ارتفاع بلند از سطح دريا، مکان مناسبي براي برگزاري اردوهاي بدن‌سازي و پيش فصل است.

وي در ادامه افزود: با توجه به تمديد قرارداد بازيکنان فعلي و اضافه شدن چند بازيکن جديد، تيم با ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه آماده مسابقات اين فصل ليگ برتر مي‌شود، اميدوارم که بتوانيم دراين فصل نتايج خوبي را کسب نمائيم.
 

بازيکن تيم فولاد خوزستان به مسابقات جام جهاني اشاره و بيان داشت: شاهد انجام بازي‌هاي بسيار خوبي از تيم فوتبال ملي کشورمان بوديم، اميدوارم در مسابقه آخر مقابل پرتغال تيم ملي نتيجه بگيرد و شاهد صعود تيم ملي به دور بعدي مسابقات جام جهاني باشيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html