پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229389
سه بازيکن جديد به استقلال پيوستند/ راز قراردادهاي نيمه شب چيست؟
تاریخ انتشار : 1397/03/13 08:59:00
نمایش : 1649
تيم فوتبال استقلال تهران نيمه‌هاي شب با سه بازيکن جديد از تيم هاي سايپا، پارس جنوبي و خونه به خونه قرارداد امضا کرد تا چهار خريد اين فصل آبي‌ها مشخص شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درحالي که تيم فوتبال پرسپوليس از پنجره نقل و انتقالات تابستاني محروم است و تلاش مي کند تا بازيکنان فصل گذشته اش را حفظ کند، استقلال بازيکنان جديدش را نيمه هاي شب معرفي مي کند.

يک بازيکن از پارس جنوبي آمد
فرشاد محمدي مهر يکي از بازيکناني بود که بامداد امروز يکشنبه با قراردادي سه ساله به استقلال پيوست. اين بازيکن پيش از اين در تيم پارس جنوبي و در پست دفاع راست بازي مي‌کرد.

قرارداد با مهاجم ليگ دسته اول
روح الله باقري مهاجم تيم فوتبال خونه به خونه بابل خريد ديگر استقلال بود که با قراردادي سه ساله به جمع شاگردان وينفرد شفر اضافه شد.

بازيکن دايي در تيم شفر
محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سايپا با عقد قراردادي دو ساله به عنوان چهارمين خريد استقلال به عضويت آبي‌ها درآمد.

تيم فوتبال استقلال پيش از اين سه بازيکن با مرتضي آقاخان بازيکن فصل گذشته تيم پيکان قرارداد بسته بود تا چهار خريد خود را انجام داده باشد.

درحالي که باشگاه ها معمولا در طول روز و ساعات اداري با بازيکنان جديد خود به توافق مي رسند و قراردادهايشان را امضا مي کنند، استقلالي ها نيمه هاي شب و در اولين ساعات بامداد اين کار را مي کنند که مشخص نيست دليل اين قراردادهاي نيمه شبي چيست؟

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html