پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229373
پيروزي ذوب آهن مقابل پرسپوليس/ استقلال ۱۰ نفره پيکان را شکست داد/نفت تهران سقوط کرد +نتايج و جدول
تاریخ انتشار : 1397/02/03 09:28:09
نمایش : 3006
تيم فوتبال استقلال که يکي از شانس‌هاي کسب عنوان نايب قهرماني هفدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر شد در ديدار برابر پيکان به يک برد شيرين دست پيدا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هفته بيست و نهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر از ساعت ۱۸ امروز به طور همزمان آغاز شد که در يکي از اين ديدارها تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادي به مصاف پيکان رفت که اين بازي با برتري ۳ بر ۲ شاگردان شفر به پايان رسيد..

آرمان قاسمي(۱۳) و فراز امامعلي(۶۲) براي پيکان، تيام(۵۰)، وريا غفوري(۵۴) و اميد ابراهيمي(۹۰) براي استقلال گل زدند.

شاگردان شفر در نيمه اول صاحب توپ و ميدان بودند اما پيکان موقعيت هاي بيشتري نسبت به حريف داشت و توانست دروازه استقلال را با خطرات جدي مواجه کند. استقلال اما فرصت چنداني براي جبران گل خورده نداشت تا نيمه اول را با شکست به رختکن برود.

در شروع نيمه دوم استقلال گل خورده را جبران کرد و توسط تيام به گل تساويث دست پيدا کرد. شاگردان شفر در دقيقه ۵۴ توسط وريا غفوري گل دوم را هم به ثمر رساندند تا در آستانه رسيدن به پيروزي باشند اما پيکان دست بردار نبود و در دقيقه ۶۲ اتوسط فراز امامعلي به گل تساوي رسيد. 

درحالي که بازي به دقيقه آخر اضافه شده بود اميد ابراهيمي با ضربه اي دقيق دروازه پيکان را باز کرد تا تيمي که از دقيقه ۷۲ با اخراج شجاعيان با يک بازيکن کمتر کارش را ادامه مي داد به سه امتياز ارزشمند دست پيدا کند. 

استقلال با اين پيروزي ۵۱ امتيازي شد و به رده سوم جدول دست يافت تا در هفته آخر تکليف نايب قهرمان مشخص شود. 

پيروزي ذوب آهن مقابل پرسپوليس/ صعود تيم قلعه نويي به رده دوم

در يکي از مسابقات هفته بيست و نهم ليگ برتر که از ساعت ۱۸ امروز برگزار شد، تيم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميزبان پرسپوليس بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه ۲ بر يک به سود ذوبي ها به اتمام رسيد.

علي عليپور (۴۸) براي پرسپوليس و ميلاد فخرالديني (۷۰) و کي روش استنلي (۸۸) براي ذوب آهن گلزني کردند.

با اين نتيجه، ذوب آهن ۵۲ امتيازي شد تا به رده دوم جدول برگردد و شانس اول کسب عنوان نايب قهرماني شود. پرسپوليس هم ۶۱ امتيازي باقي ماند.

پرسپوليس اين بازي را با ترکيب عليرضا بيرانوند، سيد جلال حسيني (کاپيتان)، شجاع خليل‌زاده، محمد انصاري، صادق محرمي، کمال کاميابي‌نيا، حسين ماهيني، وحيد اميري، احمد نوراللهي (۷۱ - فرشاد احمدزاده)، سيامک نعمتي (۸۹ - شايان مصلح) و علي عليپور (۷۰ - گادوين منشا) آغاز کرد.

در نيمه نخست، ذوب آهن تلاش داشت با استفاده از امتياز ميزباني به گل برتري برسد و برنامه هاي هجومي را در دستور کار قرار داده بود. حملات ذوب آهن در دقيقه ۱۳ مي توانست به ثمر بنشيند ولي عليرضا بيرانوند دروازه بان پرسپوليس موقعيت تک به تک با کي روش استنلي مهاجم حريف را دفع کرد.

پرسپوليس هم در نيمه نخست حملات پراکنده اي را تدارک ديد ولي موقعيتهايش راهي به دروازه ذوب آهن باز نکرد.

در نيمه دوم پرسپوليس خيلي زود به گل رسيد و ذوب آهن را شوکه کرد. علي عليپور با يک شوت محکم از داخل محوطه جريمه در دقيقه ۴۸، پرسپوليس را به گل اول رساند.

در دقيقه ۵۶ هم احمد نوراللهي شوت سنگيني به سمت دروازه ذوب آهن زد که مظاهري دروازه بان ذوب آهن اين توپ را دفع کرد.

عليپور که با گل امروزش ۱۹ گُله شد و جايش را در صدر جدول گلزنان مستحکمتر کرد، در دقيقه ۶۹ دچار مصدوميت شد و به بيرون از زمين رفت تا گادوين منشا جاي او را بگيرد. بعد از خروج عليپور از زمين، ذوب آهن حمله اي را روي دروازه پرسپوليس تدارک ديد و ميلاد فخرالديني در دقيقه ۷۰ توانست روي پاس محمدرضا حسيني و در زاويه اي بسته، گل تساوي ذوب آهن را به ثمر برساند.

در ادامه ذوب آهن که براي کسب عنوان نايب قهرماني به سه امتياز اين مسابقه نياز داشت، فشار بيشتري به دروازه پرسپوليس وارد کرد و در دقيقه ۸۸ روي يک ضربه سر توسط کي روش استنلي گل دوم را به ثمر رساند تا پرسپوليس در اين مسابقه با نتيجه ۲ بر يک بازنده باشد.

پايان تلخ براي تيم نابسامان/ نفت تهران سقوط کرد

در هفته بيست و نهم ليگ برتر فوتبال ايران نفت تهران ميهمان پارس جنوبي بود که در نهايت شاگردان افاضلي با قبول شکست سه بر صفر و ماندن در امتياز 24 به ليگ دسته يک فوتبال ايران سقوط کردند

گل‌هاي پارس را در اين بازي محمد نوري، روح الله سيف اللهي و احمد سليمي به ثمر رساندند تا شاگردان تارتار با 44 امتياز در رده ششم جدول قرار بگيرند.

با توجه به سقوط مشکي پوشان مشهد، پرونده تيم‌هاي سقوط کرده فصل 96- 97 ليگ برتر بسته شد.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html