پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229341
دادخواست پرداخت غرامت عليه «سازمان آزاديبخش فلسطين» رد شد
تاریخ انتشار : 1397/01/14 08:50:25
نمایش : 1737
ديوان عالي آمريکا دادخواست پرداخت غرامت از سوي «سازمان آزاديبخش فلسطين» و «تشکيلات خودگردان فلسطين» به خانواده قربانيان آمريکايي کشته شده در فلسطين اشغالي را رد کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از ديلي صباح، ديوان عالي آمريکا روز دوشنبه با صدور حکمي دادخواست پرداخت غرامت از سوي «سازمان آزاديبخش فلسطين» (PLO) و «تشکيلات خودگردان فلسطين» به خانواده شماري از قربانيان آمريکايي حملات سالهاي ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در سرزمينهاي اِشغالي را رد کرد.

ديوان عالي آمريکا از استماع دادخواست مطروحه از سوي خانواده ۱۱ قرباني اين حملات خودداري کرد؛ دادخواستي که در آن خانواده قربانيان بر اساس «قانون ضد تروريسم» (Anti- Terrorism Act) آمريکا خواستار دريافت خسارت براي رخدادهاي تروريستي بين المللي شده بودند.

در اين دادخواست، خانواده ۱۱ تن از آمريکائيان کشته شده در حملات سالهاي ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ خواستار دريافت غرامتي بالغ بر ۶۵۴ ميليون دلار از سازمان آزاديبخش فلسطين و مقامات تشکيلات خودگردان فلسطين شدند. 

افزون بر اين، دادگاه استيناف فدرال در نيويورک اعلام کرد که دادگاههاي آمريکا نمي توانند با استناد به حملاتي که هدف اصلي آنها خاک و يا اتباع آمريکا نبوده، به دعاوي مطروحه عليه گروههاي خارجي رسيدگي کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html