پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229188
شروع طوفاني پرسپوليس با درخشش آقاي گل/ سرخ‌ها نفس نسف را بريدند
تاریخ انتشار : 1396/11/25 10:07:35
نمایش : 1669
تيم فوتبال پرسپوليس که فصل گذشته به جمع چهار تيم برتر آسيا راه يافته بود، فصل جديد ليگ قهرمانان قاره کهن را با يک پيروزي پرگل آغاز کرد و تيم نسف قارشي را برد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ادامه رقابتهاي هفته اول ليگ قهرمانان فوتبال آسيا و از ساعت ۱۷:۱۵ امروز سه شنبه تيم پرسپوليس به مصاف نسف قارشي ازبکستان رفت که اين بازي در نهايت با نتيجه ۳ بر صفر به سود پرسپوليس به اتمام رسيد.

در اين بازي که در ورزشگاه آزادي و در حضور ۲۵ هزار تماشاگر انجام شد گادوين منشا (۲۰) و علي عليپور (۶۷ و ۷۲) براي پرسپوليس گلزني کردند.

برانکو ايوانکوويچ پرسپوليس را در اين مسابقه با ترکيب عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، شجاع خليل زاده، محمد انصاري، صادق محرمي، حسين ماهيني (۸۸ - سيامک نعمتي)، محسن ربيع خواه، فرشاد احمدزاده (۸۵ - بشار رسن)، وحيد اميري (۷۴ - کمال کاميابي نيا)، گادوين منشا و علي عليپور به زمين فرستاد.

علي عليپور مهاجم پرسپوليس در دقيقه ۸ اولين خطر اين تيم را روي دروازه تيم ازبکستاني ايجاد کرد ولي اين موقعيت او راه به جايي نبرد. در همين دقيقه، تماشاگران حاضر در ورزشگاه علي کريمي بازيکن شماره ۸ سابق خود را بعد از ماجراي برنامه نود و صحبتهاي کارلوس کي روش تشويق کردند.

گادوين منشا در دقيقه ۱۰ دومين فرصت جدي گلزني پرسپوليس را به دست آورد ولي ضربه «قيچي برگردان» او راه به جايي نبرد. بعد از آن پرسپوليس براي دقايقي تمرکزش را از دست داد و تعداد پاسهاي اشتباه بازيکنان اين تيم افزايش يافت. سرانجام گادوين منشا در دقيقه ۲۰ با يک ضربه سر و روي پاس وحيد اميري توانست اولين گل سرخپوشان را به ثمر برساند.

بعد از اين گل دقايقي بازيکنان نسف قارشي بر بازي مسلط شدند و حتي شوت بازيکنان اين تيم در دقيقه ۳۳ با اختلاف کم از دروازه پرسپوليس اوت شد. پرسپوليس هم در ۱۰ دقيقه پاياني نيمه اول صاحب چند فرصت ديگر شد که اين موقعيتها از دست رفت و نيمه اول با همان يک گل به اتمام رسيد.

نيمه دوم، مسابقه با حملات و فشار پرسپوليس آغاز شد تا سرخپوشان بتوانند تعداد گلهاي خود را افزايش بدهند ولي سريال پاسهاي اشتباه سرخپوشان در اين نيمه هم ادامه داشت. هرچند نماينده ايران در اکثر دقايق بر بازي مسلط بود ولي پاسهاي ناسالم و کم دقت آنها باعث مي شد تا بازيکنان نسف صاحب توپ شوند. ازبکها حتي در يک ضد حمله مي توانستند دروازه پرسپوليس را باز کنند که عليرضا بيرانوند شوت بازيکن نسف را دفع کرد.

بازي هجومي پرسپوليس در نيمه دوم در دقيقه ۶۷ نتيجه داد. علي عليپور که در حال حاضر آقاي گل ليگ برتر ايران است، در اين دقيقه توانست پاس زميني صادق محرمي را وارد دروازه نسف کند. همين مهاجم ۵ دقيقه بعد پاس محمد انصاري را با يک شوت محکم تبديل به گل سوم پرسپوليس کرد تا خيال سرخپوشان براي کسب سه امتياز مسابقه تا حد زيادي راحت شود.

دردقايق باقي مانده هم تيم نسف فشارهاي نصفه و نيمه اي براي به ثمر رساندن گل روي دروازه پرسپوليس وارد آورد که تلاش اين تيم براي گلزني ثمري نداشت تا بازي با همان سه گل به پايان برسد.

به اين ترتيب پرسپوليس کارش را در ليگ قهرمانان آسيا با برد و کسب سه امتياز شروع کرد.

در ديگر بازي اين گروه تيم هاي الوصل امارات و السد قطر به مصاف هم رفته اند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html