پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229173
پيام تشکر استاندار چهارمحال و بختياري از حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن
تاریخ انتشار : 1396/11/23 09:07:28
نمایش : 1592
استاندار چهارمحال و بختياري طي پيامي از حضور حماسي و گسترده مردم استان در يوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، اقبال عباسي استاندار چهارمحال وبختياري طي پيامي از حضور حماسي و گسترده مردم استان در يوم‌الله باشکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدرداني کرد.

متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح ذيل است:

برگزاري پرشور و حماسه‌آفرين راهپيمايي ۲۲ بهمن هم‌زمان با سراسر کشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختياري صداي مردم اين استان را از آسمان بام ايران به گوش ايرانيان و جهانيان رساند.

۲۲ بهمن آغازگر دوران عزت، آزادي و سربلندي ملت هميشه آزاده، سرافراز و سراسر افتخار ايران اسلامي است و همه‌ساله با برگزاري راهپيمايي در اين روز بزرگ مردم هميشه در صحنه کشور عزيزمان خشم، نفرت و انزجار خود از استکبار جهاني را فرياد مي‌زنند.

حضور حماسي، وحدت‌آفرين و دشمن‌شکن مردم چهارمحال و بختياري هم‌زمان با مردم آزاده ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن لرزه بر اندام استکبار جهاني و ياوه‌گويان شرق و غرب انداخت.

ملت ايران هيچ‌گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظيم فرود نمي‌آورد و براي حفظ عزت، اقتدار و حقانيت خود در برابر تمامي زورگويان و ستمگران دنيا به سرکردگي آمريکا، انگليس و اسرائيل ايستادگي خواهند کرد.

ضمن قدرداني از حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و با بصيرت مردم نجيب، فهيم و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري در راهپيمايي ۲۲ بهمن تداوم بيش از پيش، عزت و سربلندي مردم ايران اسلامي و استان را از درگاه ايزد يکتا آرزومندم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html