پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229152
معاون ترامپ: احتمال ديدار با مقامات کره شمالي را رد نمي‎کنم
تاریخ انتشار : 1396/11/17 11:28:35
نمایش : 1526
معاون رئيس جمهوري آمريکا که عازم تماشاي بازي‎هاي المپيک زمستاني کره جنوبي است از احتمال ملاقات با مقامات پيونگ‎يانگ که به همين منظور به اين کشور مي‎آيند، سخن گفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از آسوشيتدپرس، «مايک پنس» معاون دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا که عازم تماشاي المپيک زمستاني ۲۰۱۸ است، احتمال ملاقات با مقامات کره‌شمالي را که به همين منظور به کره جنوبي مي‌روند؛ رد نکرد.

گفتني است ميزباني المپيک زمستاني امسال را کره جنوبي برعهده دارد و بازي‌ها در شهر «پيونگچانگ» انجام مي‌شود.

البته پنس مي‌گويد آمريکا پيشنهادي براي انجام چنين ملاقاتي نداده است اما بايد ديد که بعداً چه پيش مي‌آيد.

وي همچنين مدعي شد: پيام ما هميشه همان خواهد بود؛ اينکه کره شمالي بايد يک‌بار و براي هميشه برنامه تسليحات هسته‌اي و موشک‌هاي بالستيک خود را کنار بگذارد.

گفتني است پنس اين اظهارات را در آلاسکا مطرح کرد- اولين مقصد از سفري که با هدف تشديد فشار بر کره شمالي صورت ميگيرد. وي در اين سفر از ژاپن هم بازديد خواهد کرد.

اين درحالي است که «کيم يونگ نام» رئيس پارلمان کره شمالي در راس هيئتي ۱۹ نفره از ورزشکاران اين کشور، عازم کره جنوبي خواهد بود.

مايک پنس با انتشار پيامي توئيتري، مدعي شد: در راستاي تحکيم روابط آمريکا با متحدينش، عازم ژاپن و کره جنوبي هستم تا بر تداوم تعهدمان به منزوي کردن کره شمالي تاکيد کرده و اطمينان حاصل کنم مبادا پيونگ‎يانگ از حضور در المپيک زمستاني به عنوان ابزاري براي لاپوشاني ظلم و تهديدي استفاده کند که به ترتيب نسبت به مردم خود و ديگر ملت‎ها روا مي‎دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html