پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229151
بزرگترين دستاورد انقلاب فراهم شدن زمينه «آزادي» مردم است
تاریخ انتشار : 1396/11/17 11:27:27
نمایش : 2185
دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: دشمنان به اين جمع بندي رسيده اند که امروز اگر مي خواهند به نظام ضربه اي وارد کنند، بايد براي تاثيرگذاري در صندوق ها به آراي مردم جهت بدهند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرويز سروري، دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه محوري ترين شعار انقلاب اسلامي، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود، اظهار داشت: اين شعار  نمايانگر دورنمايي بود که رهبري و مردم براي آينده انقلاب اسلامي ترسيم کردند. مردمي که سال ها در بند رژيم طاغوت اسير و از ابراز کوچک ترين نقطه نظري محروم بودند و هر گونه اعتراضي با سرکوب مواجه مي شد و فساد و تباهي و سوءاستفاده از مردم در اوج قرار داشت؛ اساسا نمي توانستند کورسويي از اميد براي آزادي مشاهده کنند.

سروري با بيان اينکه بزرگ ترين دستاورد انقلاب اسلامي فراهم شدن زمينه آزادي براي مردم، به لحاظ «ساختاري»، «گفتماني» و «اجتماعي» بود، گفت: از نظر ساختاري، نهادهاي مردمي به طور سريع بر پايه نظر مردم به وجود آمدند؛ به همين دليل در جمهوري اسلامي، هر سال شاهد برگزاري انتخابات گسترده هستيم.

وي تاکيد کرد: مردم در همه امور نقش آفريني مي کنند؛ حتي مردم در تعيين رهبري به شکل غيرمستقيم نقش دارند. در رياست جمهوري، مجلس و شوراهاي شهر هم اين مساله ديده مي شود.

دبيرکل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: حضور مردم نشان مي دهد که نقش و راي آن ها در آينده کشور تاثير دارد. مردم، راي خود را مقوله اي تشريفاتي نمي دانند و به همين دليل است که تمام مجموعه ها در زمان انتخابات فعال مي شوند و حتي دشمنان هم به اين جمع بندي رسيده اند که امروز اگر مي خواهند به نظام ضربه اي وارد کنند، بايد براي تاثيرگذاري در صندوق ها به آراي مردم جهت بدهند.

سروري تصريح کرد: دشمن مجبور شد بر اساس روند آزادي در کشور ما رويکرد «تحريم» انتخابات را به «مشارکت» تبديل کند؛ حتي آمريکا و اسرائيل به اين جمع بندي رسيده اند که در افکار عمومي دخالت کنند و به نوعي در صندوق هاي راي تاثير بگذارند. اين نشان دهنده اوج آزادي در جمهوري اسلامي است که دشمن مجبور مي شود از فرآيندهاي دموکراتيک کار کند و تاثيرگذار باشد.

دبيرکل جمعيت رهپويان با بيان اينکه مردم در رژيم طاغوت به شدت از فقدان «استقلال» آزرده خاطر بودند، گفت: مردم يادشان نمي رفت که در سال ۵۰ بدون شليک حتي يک گلوله، استان تاثيرگذارِ «بحرين» از ايران ساقط شد و نقش ايران در حوزه تاثيرگذار خليج فارس، تحت تاثير اين واگذاري قرار گرفت.

سروري در همين باره اضافه کرد: مردم مي ديدند حوزه استقلال کشور به قدري مخدوش است که سفير کشوري بيگانه به خود جرات مي دهد تا به پادشاه ايران دستور بدهد. براي همين، مردم براي استقلال خود جان و مال و همه هستي خود را قرار دادند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html