پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229126
هدف دشمن ايجاد ياس و نااميدي در بين مردم/تبيين خباثت دوران طاغوت بر همگان واجب است
تاریخ انتشار : 1396/11/11 09:29:15
نمایش : 1459
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: تبيين خباثت دوران طاغوت براي مردم را وظيفه همگان است، انقلاب اسلامي ايران دنيا را متحول ساخت و حرکت به سمت ظلم و جور، جفا در حق اين انقلاب است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در ستاد گراميداشت دهه مبارک فجر استان اظهار کرد: محتوا و عمق انقلاب اسلامي ايران بايد براي همه اقشار جامعه اسلامي تبيين شود تا باورهاي غلط در اين مورد را اصلاح کند.

وي هدف دشمن را زيبا جلوه دادن دوران طاغوت عنوان و بيان داشت: دشمنان از اين طريق درصدد ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامي و ايجاد ياس و نااميدي در بين مردم است.

نکونام تبيين خباثت دوران طاغوت براي مردم را وظيفه همگان دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران دنيا را متحول ساخت و حرکت به سمت ظلم و جور، جفا در حق اين انقلاب است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري امام خميني (ره) را ادامه دهنده راه پيامبر اکرم (ص) دانست و يادآور شد: بايد انقلاب را مسيري بدانيم که براي همگان روشنايي به همراه داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html