پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228804
پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سليماني؛
شما با متلاشي ساختن توده سرطاني داعش به بشريت خدمتي بزرگ کرديد/حفظ وحدت و هوشياري نبايد فراموش شود
تاریخ انتشار : 1396/09/01 08:17:43
نمایش : 2105
رهبر انقلاب اسلامي به نامه سردار حاج قاسم سليماني درباره پايان سيطره شجره خبيثه داعش پاسخ دادند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني KHAMENEI.IR متن پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامي به نامه‌ي سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درباره پايان سيطره شجره خبيثه داعش را به شرح زير منتشر کرد.


بسم الله الرحمن الرحيم

سردار پر افتخار اسلام و مجاهد في سبيل‌الله آقاي سرلشکر حاج قاسم سليماني دام توفيقه

خداي بزرگ را با همه‌ي وجود سپاسگزارم که به مجاهدات فداکارانه ي شما و خيل عظيم همکارانتان در سطوح مختلف، برکت عطا فرمود و شجره‌ي خبيثه‌ئي را که به دست طواغيت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح در کشور سوريه و عراق ريشه کن کرد.

اين تنها ضربه به گروه ستمگر و روسياه داعش نبود، ضربه‌ي سخت‌تر به سياست خباثت‌آلودي بود که ايجاد جنگ داخلي در منطقه و نابودي مقاومت ضدّ صهيونيستي و تضعيف دولتهاي مستقل را به وسيله رؤساي شقيّ اين گروه گمراه هدف گرفته بود. ضربه بود به دولتهاي قبلي و کنوني امريکا و رژيمهاي وابسته به آن در اين منطقه که اين گروه را به وجود آوردند و همه گونه پشتيباني کردند تا سلطه‌ي نحس خود را در منطقه‌ي غرب آسيا بگسترانند و رژيم غاصب صهيونيست را بر آن مسلط سازند.

شما با متلاشي ساختن اين توده ي سرطاني و مهلک نه فقط به کشورهاي منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ي ملتها و به بشريت خدمتي بزرگ کرديد. اين نصرتي الهي و مصداق: و ما رميتَ اذ رميت و لکن الله رمي بود که به خاطر مجاهدت شبانه روزي شما و همرزمانتان به شما پاداش داده شد.


اينجانب صميمانه به شما تبريک ميگويم و با اين حال تأکيد ميکنم که از کيد دشمن غفلت نشود.

آنهائي که با سرمايه گذاري سنگين اين توطئه ي شوم را تدارک ديده بودند آرام نخواهند نشست سعي خواهند کرد آن را در بخشي ديگر از اين منطقه و يا به شکلي ديگر دوباره به جريان افکنند.

حفظ انگيزه، حفظ هوشياري، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگي بصيرت افزا و خلاصه، آمادگي‌هاي همه جانبه نبايد فراموش شود. شما را و همه‌ي برادران مجاهد از کشورهاي عراق و سوريه و ديگران را به خداي بزرگ مي‌سپارم و به همه‌ي شما سلام و دعا ميکنم.

والسلام عليکم و رحمةالله
۳۰ آبانماه ۱۳۹۶
سيد علي خامنه اي

گفتني است، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز طي نامه‌اي به محضر رهبر انقلاب اسلامي، پايان سيطره شجره خبيثه داعش را اعلام و اين پيروزي بزرگ را به حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و جهان اسلام تبريک گفته بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html